trøndermamma Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Dumpet over en blogg hvor ei reklamerte veldig for tøybind. Greit ut fra miljøhensyn og hvis du ikke tåler vanlige bind, men litt kjedelig med tanke på vasking. Noen her som har noe erfaring?
trøndermamma Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #2 Skrevet 19. januar 2011 http://jeanettesweb.com/blogg/2011/01/hvorfor-jeg-elsker-toybind/ Der er forresten bloggen hvis noen lurer.
Trollemor75 Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Jeg bruker tøytruseinnlegg og bind, sammen med menskopp. Det er mye behageligere mot huden enn vanlig bind, men jeg stoler ikke på de som eneste beskyttelse. Det er koppen som er hovedbeskyttelsen og binden er den ekstra sikkerheten. Siden vi bruker tøybleier er det ikke noe herk å vaske, hiver de i bøtten med bleiene. Og med menskopp blir det veldig lite griseri på bindene. Skjønner virkelig ikke hvorfor ikke flere bruker menskopp, jeg fikk en skikkelig åpenbaring når jeg prøvde det første gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå