Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Jeg vurderer for og i mot ett 3 barn. Har to stk på 2 og 4 og bergynner å dra på årene så vi må bestemme oss innen 2-3 år ihvertfall! Noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Mye lettere en å ha 4 er vel positivt. Jeg har 4 og er glad det er såpass mange. Kjenner flere som angrer på de barna de ikke fikk. Det er mye jobb med 3 tette tror jeg. Jeg har barn på 13, 10, 4 og 3. Det er ikke antallet barn som gjør det strevsomt. Det er de 2 minste som er så tett i alder. Stor forskjell på 3 år mellom. De 2 eldste hjelper så mye til at jeg ville nok syntes det var mer jobb med bare de 2 minste. Å velge mer en 2 barn er å velge ett liv preget av at barn er hoveddelen i livet. Når jeg bare hadde 2 barn, hadde jeg masse ting utenom barn. Nå dreier det meste seg om barn. Men det er midt i blinken for meg, jeg bare sier det er nok ikke midt i blinken for de fleste. Med 3 barn har du en flokk. Jeg vil si det er mindre sårbart med 3 en 2. Jeg er selv en av 4 og kan alltid diskutere ett søsken og dele ett søsken med en annen. Det kan du ikke når dere bare er 2. Å ha 3 barn er å ha mange flere en 2 på godt og vondt, men mest godt. Det er en ganske stor flokk med 3.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Jeg venter nr 3, har to ganske så tette fra før. Slitsomt med to tette, men har selv vokst opp med ett søsken som var en del år eldre enn meg. Savnet å ha søsken i oppveskten. Hun flyttet jo ut da jeg be tenåring! Jeg ser bare på mine barn hvor mye gede de har av hverandre og jeg håper de tag seg godt av lillebroren som kommer snart Det blir nok mye å gjøre for oss foreldre, men jeg tror vi får veldig mye igje for det. Gleder oss masse til å bli trebarnsforeldre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå