Gå til innhold

feil på testen??

Virrus og Guttene + spiren <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut siden noen sa at bekkenløsningen kunne være en liten smule tegn på at jeg faktisk var gravid, tenkte jeg nå å bare ta en test :P haha..

hadde en liggende, så da fant jeg ut at jeg måtte bare prøve :D

Da jeg kom inn på badet var det to streker som kom imot meg, en sterk og en svak! MEN da jeg plutselig ser på den rett ovenifra er det ikke noe der, bare den ene og om jeg myyyyser kan jeg se nr 2, men det er sånn at eg må "late" som om at eg ser den. kommer jeg litt på siden igjen, er det to streker mot meg igjen?!

Jeg regner med om jeg er gravid så hadde jeg sett begge ovenifra slik jeg ikke var i stuss, men hvorfor denne streken ellers?? har ikke vært med på dette før?? noen som har opplevd lignende?? :

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sa at du så en sterk og en svak, da er du nok gravid! :) Behøver ikke se den ovenfra og slikt! :) En strek er en strek! :)

Gratulerer!! :)

Skrevet

Du er nok gravid da ja :) Sånn var min test også, måtte holde den på skrå i lyset for å kunne se strek nr 2. Noen dager senere tok jeg en ny test og den viste tydelig 2 streker med en gang og digital sa gravid :) :)

Skrevet

oi!!

så spennende!! Nå fikk jeg håpet høyt opp :D venter nå litt til for så og ta en ny test :D *spent* og om jeg er gravid ;) TAKK :D :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...