Gå til innhold

Noen som har foretatt brystløft?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd? Pris?Arr?Var det vondt?

Noen som har erfaring de vil dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har og er superfornøyd. Prisen var gratis, fikk det dekket, noe som er ekstremt vanskelig, men iogmed at jeg hadde hatt stort vekttap og puppene mine vikte såppas mye fra normalen fikk jeg det. Jeg hadde heng på rundt 35cm fra kragebein til brystvorte og måtte derfor heise opp ganske mye og har dermed en del arr, men de er tynne og fine. De går rundt brystvortene, ned til under brystet og i en bue under brystet.

 

Jeg brukte Dr. Roaldsnes ved Medi3 Ålesund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...