Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Hvor jobber dere, og hva tjener dere sånn ca. i året? :-)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Jeg jobber med epilepsi og rehabilitering, kjempespennende Har vel 340 000kr i grunnlønn nå, pluss tillegg. Går opp til 400 000kr i grunnlønn når jeg er ferdig med videreutdanningen min til våren.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Spennende:) Jeg har sett at det er flere spennende etterutdanninger etter 3 år:) Lykke til;-) HI
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #4 Skrevet 19. januar 2011 Jobber hos bufetat som spesialutdannet miljøterapeut, stortrives! Ville ikke jobbet på Nav eller i barnevernstjenesten!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #5 Skrevet 19. januar 2011 Har du noen gang jobbet i NAV eller barnevernstjenesten da? Synes ikke du skal basere uttalelsen din på fordommer.. Er utdannet sosionom, jobbet tidligere i kommunal barneverntjeneste. Trivdes godt, mange sier så mye neg. om denne jobben, men selv om der var noen "stygge" saker, var disse i mindretall. Opplevde gjennom jobben min mange fornøyde barn og foreldre som fikk god hjelp og støtte Det var kjempeutfordrende og liker man litt action er dette en jobb for dem. Selv er jeg ikke så veldig glad i for mye action, men trivdes veldig godt. Lønna er dritt da, tror tariffen er på noe slikt som 310.000- 320.000 i startlønn. Nå jobber jeg i nav, og stortrives med dette, Vårt nav- kontor er ikke spesialisert, så jeg jobber med alle typer oppfølging slik intensjonen med nav i utg.pkt var. Hektiske dager er det, og tiden strekker aldri til - slik er det jo i de fleste jobber. Selv om man stanger hodet i veggen i mange saker, er det veldig gøy når man utretter noe og gjør en forskjell for folk Nå er jeg i mammaperm da. Ansatt i stat, har grunnnlønn på 365.000.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #6 Skrevet 19. januar 2011 Så bra:) Jeg heller veldig for å sende inn en søknad til høgskolen, så får jeg bare håpe at jeg kommer inn;-) HI.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #7 Skrevet 19. januar 2011 Jobber i rusomsorgen, kun dagtid som mellomleder. Tjener ca 440 00,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå