Gå til innhold

Noen sosionomer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor jobber dere, og hva tjener dere sånn ca. i året?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber med epilepsi og rehabilitering, kjempespennende :)

Har vel 340 000kr i grunnlønn nå, pluss tillegg. Går opp til 400 000kr i grunnlønn når jeg er ferdig med videreutdanningen min til våren.

Skrevet

Spennende:) Jeg har sett at det er flere spennende etterutdanninger etter 3 år:)

Lykke til;-)

HI

Skrevet

Jobber hos bufetat som spesialutdannet miljøterapeut, stortrives! Ville ikke jobbet på Nav eller i barnevernstjenesten!

Skrevet

Har du noen gang jobbet i NAV eller barnevernstjenesten da? Synes ikke du skal basere uttalelsen din på fordommer..

Er utdannet sosionom, jobbet tidligere i kommunal barneverntjeneste. Trivdes godt, mange sier så mye neg. om denne jobben, men selv om der var noen "stygge" saker, var disse i mindretall. Opplevde gjennom jobben min mange fornøyde barn og foreldre som fikk god hjelp og støtte :) Det var kjempeutfordrende og liker man litt action er dette en jobb for dem. Selv er jeg ikke så veldig glad i for mye action, men trivdes veldig godt.

Lønna er dritt da, tror tariffen er på noe slikt som 310.000- 320.000 i startlønn.

Nå jobber jeg i nav, og stortrives med dette, Vårt nav- kontor er ikke spesialisert, så jeg jobber med alle typer oppfølging slik intensjonen med nav i utg.pkt var. Hektiske dager er det, og tiden strekker aldri til - slik er det jo i de fleste jobber. Selv om man stanger hodet i veggen i mange saker, er det veldig gøy når man utretter noe og gjør en forskjell for folk :)

Nå er jeg i mammaperm da.

Ansatt i stat, har grunnnlønn på 365.000.

Skrevet

Så bra:) Jeg heller veldig for å sende inn en søknad til høgskolen, så får jeg bare håpe at jeg kommer inn;-)

HI.

Skrevet

Jobber i rusomsorgen, kun dagtid som mellomleder. Tjener ca 440 00,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...