Gå til innhold

Hjelp. liten blødning uke 25....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt verk i ryggen og magen i går natt og i natt til i dag. Har ikke kommet takvis eller regelmessig. Mer konstant. Ikke veldig vondt, men plagsomt nok til at jeg har sovet dårlig. Masse aktivitet fra baby og nedpress.

I dag når jeg våknet var jeg litt våt mellom bena. Gikk på do og til min store overraskelse var det friskt blod. Tisset og tørket meg. Da kom det litt rosa på papiret.

Har nå fått barn i bhg og skole så skal straks ringe føden...

Nå er det helt "tørt" igjen der nede, ingen mer blod eller rosa utflod heldigvis.

Men noen andre som har opplevd dette her uten at det har vært fødsel på gang???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå var jeg litt mindre enn deg når dette skjedde, uke 17 mener jeg.

men var det samme.. var ikke på kk og sjekket meg, og de fant ut det mest sannsynlig bare var en blodåre som hadde sprukket..

gutten er nå blitt over 5 år, så det gikk fint!!

Krysser fingrene for at det er det samme med deg!!

Skrevet

Jeg hadde en blødning i uke 28 ved min forrige graviditet. Kom plutselig og stoppet like fort. Ble kjemperedd, og fikk komme inn til sjekk. Der fant de ingenting galt og konkuderte med at det sannsynligvis var et blodkar i livmorhalsen som var sprukket. Tok det rolig noen dager og etter det gikk alt som normalt. Fødte en fin jente i uke 39 - nå er hun

21 mnd;)

Ring føden og be om å få komme inn til en sjekk! Det er alltid lurt å sjekke blødninger i sv.skap.

Skrevet

Tusen takk for svar jenter. Er innlagt på obsen nå. Ikke noe mer blødning, men fremdeles menssmerter som kommer litt i tak nå. Må ligge til observasjon siden de tror blødningen kom fra morkaken. Den ligger foran åpningen...

FÅR kanskje kommer hjem i morgen heldigvis.

Ellers så alt greit ut. Livmorhalsen er fremdeles så lang den skal være på denne tiden, så da er det liten sjans for at det er fødsel på gang.

Skrevet

Ja, nå kom jeg på det!! blødde uke ni pga blodkar, men uke 17 for at livmoren var falt ned!! Kom på det nå når du sa det :D

Men min kom seg fint opp igjen til fødselen og ikke noe mer blødninger :D

Krysser fingrene for at du kommer hjem i morgen uten noe mer tull :D

Skrevet

Godt å høre at den flyttet seg :) Min har ikke rykket seg en mm en gang, men er jo bare i uke 25 enda så alt er jo mulig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...