Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Opplyste dere om det på sykehuset? Eller så dere hvordan det gikk ang ammingen før dere eventuelt sa noe? Hvordan var reaksjonen og hva slags oppfølging fikk dere? Hvordan gikk ammingen?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Jeg skal ikke amme, de ble vonde pga en komplikasjon (2 år siden), og nå som jeg er gravid er de veldig smertefulle. Her forbreder vi oss på at baby begynner på mme. Har ikke sagt fra enda, men det skal stå i papirene mine til fødselen min, så får de sykepleierene som ikke godtar grunnen på sykehuset dra en viss plass
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Tror ikke de sto i papirene mine, jeg bare ga beskjed om det til de som hjalp meg med ammingen på barsel. Fikk litt følelsen av at de ga litt opp når de fikk høre det. Utrolig rart da det er så mange som har det. Jeg klarte helt fint å amme jeg, men måtte etter 3 mnd. gi litt mme også. Hadde ikke nok melk. Denne gangen er jeg litt mer bevisst på at vi med sillikon må amme oftere som regel.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #4 Skrevet 19. januar 2011 Amming gikk kjempefint Fikk en nesespray på sykehuset så skulle hjelpe på melka, så jeg fikk i bøtter og spann De på sykehuset så at jeg hadde silikon og sa bare: ser at du har innlegg men det skal ikke være noe problem Ikke noe mer enn det
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #6 Skrevet 19. januar 2011 Har 4 barn. Tok silikon etter 2 barn. Sa aldri noe om det på sykehuset. Ammingen har gått mer en bra, masse melk og har ammet lenge.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #7 Skrevet 19. januar 2011 jeg har ikke sagt noe og kommer ikke til å si noe før jeg evnt må Jeg tror nemlig også det er litt fordommer blant noen enda, og jeg har ingen plager eller ubehag med puppene nå i svangerskapet så jeg satser på at det skal gå greit. Mine to første sleit jeg litt med amming, da hadde jeg ikke engang silikon men nå må jeg bare ta tiden til hjelp og amme ofte siden man tydeligvis kan ha et litt annet press enn uten som gjør at puppen tror den skal produsere hele tiden.. da går det fort tomt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå