Gå til innhold

lurer på..........


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fant ut akkurat nå at jeg muligens er gravid. Testet med billigtest som viser svakt positiv. Ikm i dag og er da i så tilfelle bare 3+6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også nettopp funnet ut at jeg er gravid med termin 18.september. Tror liksom ikke helt på det selv om jeg har tatt flere tester og mensen er to uker forsinket.

Hadde på en måte sett for meg at det å være gravid kjentes helt annerledes ut enn noe jeg noengang har kjent. Men de symptomene jeg har nå ligner på menssmerter, og jeg glemmer at jeg er gravid store deler av dagen... Gleder meg til det begynner å føles ekte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

 

Jeg har også termin 18 september! :) Fikk ul i går pga xu i juni og så en liten spire med bankende hjerte! :)

 

bor ca 3 mil fra Oslo! :)

 

Hvor bor dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke på første svangerskapskontroll før i slutten av februar, så jeg aner ikke hvordan det står til med klumpen der inne... Skulle likt å høre hjertelyden jeg også! :)

 

Hva betyr xu?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke på første svangerskapskontroll før i slutten av februar, så jeg aner ikke hvordan det står til med klumpen der inne... Skulle likt å høre hjertelyden jeg også! :)

 

Hva betyr xu?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke på første svangerskapskontroll før i slutten av februar, så jeg aner ikke hvordan det står til med klumpen der inne... Skulle likt å høre hjertelyden jeg også! :)

 

Hva betyr xu?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke på første svangerskapskontroll før i slutten av februar, så jeg aner ikke hvordan det står til med klumpen der inne... Skulle likt å høre hjertelyden jeg også! :)

 

Hva betyr xu?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 19 tror jeg ihvertfall etter det jeg har regna ut selv ...

 

jeg bor i oslo..... når får man høre hjertelyden egentlig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også termin 19, morro:)

Hjertelyden kan man tidligst se/høre i uke 6 ved innvendig ul. Men kan komme litt senere også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja morro :) okey jeg var hos legen i går å fikk bare beskjed om at jeg skulle komme tilbake når jeg nærmet meg uke 12 .. men det er jo så lenge til....

og hva skjer egenlig på den første undersøkelsen i uke 12 ?

det er så mye jeg lurer på hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til tidlig ul idag og sjekke om alt er bra med den lille spiren.

Hadde ett blind ovum (gravid uten foster i oktober) og er så redd det har skjedd igjen. "Blødd" littegrann hver dag i en uke nå...

Huff dette er skummelt.

Er forresten 6+4.

 

Ja vanligvis vil ikke legen ha oss inn på kontroll før uke 12 for da er abortfaren mye mindre. Da blir det tatt blodprøver og du får masse info og videre oppfølging hos lege/jordmor(på helsestasjon) man pleier å bytte på annenhver gang, men det kan man selvfølgelig bestemme litt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...