Gå til innhold

Strekkmerker - uoverkommelig turn off?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en del strekkmerker på magen etter graviditet, og har en ny kjæreste. Problemet er at jeg gruer meg ENORMT til å vise meg naken for ham. Før kunne jeg være sexy i et fint undertøyssett, men nå kan jeg jo ikke det siden strekkmerkene ødelegger alt.

Er det vanlig at menn ikke blir tent når de oppdager at kjæresten har masse strekkmerker?? :( Kan jo ikke skjule magen i all evighet heller.

Erfaringer og tips mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tre unger og et standsmessig antall strekkstriper - men husets herre legger ikke merke til dem engang.

Har i mine singlemom-dager vært ganske laus, og aldri fått en eneste kommentar fra menn ang strekkmerker eller andre ting som vi damer innbiller oss at spiller noen rolle ;o)

Skrevet

Har også tre barn og en del strekkmerker på magen...men aldrig fått en vond kommentar om de..og definitivt ikke noe turnoff for de mennene jeg var sammen med som singel mamma! De såg meg - ikke strekkmerkene...:-)

En mann med litt vett mellom øra bryr seg ikke....for han som er det Du som person som er viktig!! Tror dette går helt fint...

Lykke til! :-)

Skrevet

Så lenge du har et høl litt lengerer nede,legger han ikke merke til stripene dine..

Skrevet

Tigerstripene skal ikke bety noe som helst om han er glad i deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...