Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Jeg har en del strekkmerker på magen etter graviditet, og har en ny kjæreste. Problemet er at jeg gruer meg ENORMT til å vise meg naken for ham. Før kunne jeg være sexy i et fint undertøyssett, men nå kan jeg jo ikke det siden strekkmerkene ødelegger alt. Er det vanlig at menn ikke blir tent når de oppdager at kjæresten har masse strekkmerker?? Kan jo ikke skjule magen i all evighet heller. Erfaringer og tips mottas med takk!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Jeg har en venninne som har mye strekkmerker på magen etter graviditeten. Tror nok ikke hun synest det er så kult heller. Men jeg tror faktisk ikke at det er noe som bryr menn mest, hev deg over det! Det er ikke lett nei, men det er ikke stort en kan gjøre med det for det er uheldivis ikke noe som tar den bort Hvis du ikke sier noe om det og er deg selv uten å henge deg oppi det så tror jeg ikke han bryr seg heller. Jeg har selv strekkmerker på låra men hva kan jeg gjøre med det, har aldri fått noen komentar på det. Jeg er meg selv og jeg er komfortabel med at slik er det. Gjør det beste utav det og smil Han er glad i deg for den du er kjære deg
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Jeg har masse strekkmerker, og min nye mann har ikke komentert de. Vi har vært sammen i 5 år snart. Ungene syns de er skrekkelig morsomme, nå har de fått navn også "sebrastripene". Jeg har gått fra å være tiger til en sebra, for de har blitt ganske hvite. De syns ikke liker godt lenger, magen min så ikke ut før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå