Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 - begynn å trene/gå tur/vær aktive - stikk til frisøren (om du trenger det) - Bruk klær som framhever det vakreste - Sett av tid til sminke og hår hver dag - Drikk vin med gode venninner - Lek og le med barna dine - Ha masse sex - Flørt med mannen din (evt. andre om du er singel) - Vær deg selv 100% - LEV! Å husk; Tenk så lykkelig du ville vært om du mistet alt du har nå, for å så få det tilbake!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Ikke snakk om at jeg vil bruke tid på å skjule hvem jeg er ved å sminke meg. Ikke er det viktig hvordan klærne mine eller håret mit ser ut heller. De andre punktene er OK, men alt for mange kvinner, og menn, tror det er viktig å være "pen". Det er det ikke. Hva er poenget?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 -går tur 2 ganger hver dag -går aldri til frisøren -ser ut som en dass når jeg går hjemme. Fin når jeg er ute blandt folk. -Sminker meg ikke og håret blir fort satt i hestehale -Liker ikke vin -Har ikke barn -Har pga forrige punkt masse sex -Flørter endel med mannen -Er nok ikke alltid meg selv, nei.. -Lever! Er evig takknemlig for alt jeg har:) Har visst litt å jobbe med,ja:)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 19.01 da.... !! er ikke snakk om å skjule seg bak sminke... men hva er feil med å fremheve sin skjønnhet litt? Jef skjuler da ikke øynene mine ved å ta på litt øyeskygge og mascara... Det er viktig å fiffe seg opp for hverandre... Jeg balnt annet ELSKER når manne kommer hjem og har vært innom frisøren... da er han såå flott Litt forandring på det hverdagslige er bare fint.... selv så liker mannen min å komme hjem om jeg har hatt tid til en dusj på dagen, dratt på noe annet enn joggebuksa... og satt opp håret og tatt på litt sminke og god lukt.... er ikke så mye som skal til ;)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #6 Skrevet 18. januar 2011 00.13 Poenget er at de fleste kvinner og menn føler seg bedre ved å se freshe ut, og det er vel ikke akkurat en hemmelighet at mennesker blir tiltrukket av skjønnhet. Men for all del, jeg skal ikke tvinge deg til å være "pen" jeg altså. hi
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #7 Skrevet 18. januar 2011 Selvfølgelig skjuler du dit virkelige utseende ved å sminke deg. Hele poenget er å se anerledes ut. Hva skulle ellers poenget være? At det er sossialt forventet endrer ikke på den saken. Hvem sier det er viktig å fiffe seg opp for hverandre? Det din man liker betyr ingenting for min mann. Det kan godt hende dette er ting som er viktige for dere, men det gjelder ikke for alle.
Tante Blås Squaw Skrevet 18. januar 2011 #8 Skrevet 18. januar 2011 00:13 - hva er dette for et surmaga oppgulp? HI prøver å spre noe dette forumet mangler - det kalles POSITIVITET. Jeg liker å sminke meg og fjase meg til, jeg! :oD Jeg vet at jeg får en mye bedre dag om jeg gidder å ta på meg noe jeg syns jeg ser snasen ut i enn om jeg trekker på meg joggedressen og glemmer bh'n. Sminken bruker jeg ikke for å skjule noe som helst, men tvert imot for å fremheve mine flotte øyne ) Jeg er nemlig såpass enkel i hodet at jeg blir GLAD av å passere speilet og registrere at dama der inne har nappa bryn oppstreka med sort og dugelig med eyeliner. Det er viktig for MEG at jeg liker hvordan jeg ser ut - alle andre får lov å syns akkurat hva de vil om mitt oppsyn. Like I give a toss, så lenge jeg føler at jeg er MEG. Og du HI? Besteste tråd på lenge, stor smask på deg! :oD
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #9 Skrevet 18. januar 2011 Helt greit at du vil se sån ut og at det er ting som gjør deg lykkelig, men tro ikke at det er en almenn universal sannhet. Moten skifter. Det gjelder både sminke og klær. Det du, og sikkert jeg også, anser som flott og vakkert i dag, kommer til å være latterlig om 50 år.
TrueHæppiness Skrevet 19. januar 2011 #10 Skrevet 19. januar 2011 Enig enig enig! Alt dette gjør meg supergla:))
Tante Blås Squaw Skrevet 19. januar 2011 #11 Skrevet 19. januar 2011 Hva så, 00:49? DIN "almenne universal sannhet" ser ut til å være at det er ingen vits i å pynte seg, vi skal alle dø likevel? Wow, for en positiv innstilling til livet. Jeg liker femtitallsstilen, jeg føler meg hjemme i den, den er meg. At vi lever 2011 innvirker ikke på dette i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #12 Skrevet 19. januar 2011 Måtte selvfølgelig treffe på den eneste personen i verden som ikke liker å se best mulig ut.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #13 Skrevet 19. januar 2011 Tanken bak oppfordringen er fin; ta vare på deg selv, gjør det beste ut av det du har og den du er. La oss i samme slengen huske på at ikke alle er like, så neste gang noen her stiller spørsmålet "hvorfor forsømmer småbarnsmødre seg selv?" kan vi svare at ikke alle har de samme behovene eller ønskene. Og HI sier noe viktig: Ta vare på kroppen din - den er ditt viktigste redskap, og du får ikke en ny når du har brukt opp den du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå