Gå til innhold

Hahaha, nytt finn-innlegg...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pussig jeg så akkurat den annonsen da jeg lette litt i barnevogner...

Tror neppe hun får 2500,- for den gamle vognen der nei :-/

Skrevet

kjære tid, 2500 for alt hadde jo vært å ta i...

Skrevet

Jeg synes det er like morsomt hver gang jeg ser det. "Bæremeisel", faktisk. Er det noen som kan fortelle meg i beskrivende ord hvordan en "bæremeisel" ser ut?

Skrevet

Hjelpes. Har forresten et likt sete som er kjøpt i 2003.... Det var som nytt, men jeg har kastet det....

Skrevet

Hahahah, 1500 kr. for et bilsete fra begynnelsen av 2000- tallet, det synes jeg var det beste egentlig!

Vogna kunne jeg kanskje brukt i bhg om jeg fikk den. Og hva er bæremeisel? Det er jo ikke en bæremeis en gang.

Jaja, hva kan man si? Det er jo lov å prøve seg?

Skrevet

ha ha fikk ikke 2000 for ei 3 år gammel vogn med bag og utstyr, som kosta 7000 kr ny engang jeg, så lykke til :)

Skrevet

Noen på finn.no tror de har gull og mener visst de kan ta hva de vil for brukte ting...utrolig...men man får seg en god latter titt og ofte der inne....hehe:))

Skrevet

Babybjørn Bæremeisel???? hahahaha!

Skrevet

Jøss, hva skal man med bare ramma?

Og bæremeisel? Trodde meisel var noe ganske annet jeg... Og strengt tatt er det vel en bæresele, ikke bæremeis...

Skrevet

Forresten, er det noen som skal selge en bæreslyngel her? Det kunne jeg ha tenkt meg;)

Skrevet

Raporterte jeg. Overpriset vogn.

Skrevet

Hvis dere er interessert, er det vel bare å prute på prisen. Men det ser vel ut til at interessen egentlig er minimal, siden det dreier seg om vogner fra tidlig middelalder (eller var det steinalder?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...