Gå til innhold

Handlet jeg riktig..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På nyttårsaften var jeg, min samboer og datter på middag hos et vennepar av oss. De passet sønnen til ei felles venninde, på snart seks måneder, og i tillegg hadde paret besøk av sønnen fra hans tidligere forhold på overnatting.

Vi spiste middag, og alt var greit. Men så begynte "festen".

De fikk etterhvert besøk av to-tre stk. som hadde med seg en god del drikke, og mannen drakk mye. Hun selv er gravid.

Jeg mener man ikke skal drikke ilag med barn, og spesielt ikke bli full. De hadde på høy musikk, og vrølet etterhvert en god del, og vekte barnet på seks måneder flere ganger.

Jeg varslet den felles venninda vår om dette, ikke for å sladre, men fordi jeg ville ha visst dette selv, da hun tydelig hadde sagt "ingen drikking". Vi dro tidlig hjem når vi så hvordan kvelden utartet seg, for vi ville ikke ha datteren vår rundt denne såkalte middagen.

Nå er dette paret dritsure på meg fordi jeg "sladra".

Hva ville dere gjort? Bare latt være å sagt fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg hadde sagt ifrå... og tilbudt meg å ta med meg ungen siden det var ein kjent unge...

Skrevet

Du gjorde det du trodde var riktig. JEg ville ikke at barnevaktene til min 6 mnd unge skulle være full.

Skrevet

Kommer litt an på hvem jeg var nærest til..

Men tviler på noen nære venninner hadde gjort dette om de passet mitt barn.

Skrevet

Jeg ville også ha sagt ifra. Men så ville jeg nok tatt med meg den ungen på 6 måneder også da jeg dro, i og med at det var ungen til en felles bekjent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...