Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Ja jenter, hva har dere i stellebagen?:)Jeg hadde opprydding idag og fant litt av hvert:P
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Jeg har noen bleier, to par ullsokker (ett par som er mine), en tannbørste, en katteleke, en gammel mobiltelefon, julepapir, en vott, en bok, noe sminke, en dorull og diverse andre småting. Bruker aldri stellevesken og den står bare i gangen og samler opp dritt. Notat til i morgen: Kaste stellevesken.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Det er fornuftig å ha en body liggende i stelleveska i tilfelle krise, men de blir gjerne liggende der ei stund så ikke legg nedi en dyr eller fin body.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Jeg pakker stellebagen for hver tur jeg, så i den er det ikke noe annet enn en liten boks våte kluter,bleier,wetbag,gulpekluter og skift:-)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 Har ikke stellebagg. Har aldri hat behov for det. Tar med meg det jeg trenger i lomma eller i sekken. Hva jeg trenger varierer jo uansett med hva vi skal.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #6 Skrevet 18. januar 2011 jeg har: bleier sink krem nan drikkeklar og saks til å klippe opp flaske noen leker ekstra klær våtservietter stelleunderlag sånn spritgele "rene hender" *hygiene er viktig* div småtteri....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå