Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Jeg er nå 1 uke fra ul-termin, og har begynt å få en millioooon småkviser i ansiktet. Den berømte ringen med vann og fett rundt ansiktet har begynt å ese ut, og leverflekker så det holder. I forrige svangerskap, fikk jeg virkelige store lepper, leverflekker, sprengte blodkar under øynene, stor nese og ring rundt ansiktet med vann og fett. Har du et fødetryne?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Hehe. Nei. Visste ikke at det var noe som het det engang jeg. Når jeg ser tilbake på bildene ifra føden, så ser jeg bare hva jeg IKKE skal ha på meg etter neste fødsel!! For på bildene så kommer det bulende mageskinnet så utrolig godt frem.. Hehe
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Fødte 10 dager før termin og så helt vanlig ut (bortsett fra den store magen da)
2 små og en undulat Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Jeg hadde skikkelig fødetryne med førstemann. Jeg var oppblåst og "dvaskete" i ansiktet. Lang pressetid gjorde at øynene mine var røde og jeg klarte faktisk å presse på meg mellomrom mellom fortennene!!! Jeg så fryktelig sliten ut. En uke etter fødselen var jeg nede på samme vekt som før jeg ble gravid og da så jeg ut som vanlig:)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 O yes, har født tre barn, og alle gangen har jeg hatt fødetryne! Opphovnet med leverflekker (litt sjarmerende på sommeren, ikke så veldig på vinteren ;-)
2 små og en undulat Skrevet 18. januar 2011 #6 Skrevet 18. januar 2011 Eh, kanskje jeg misfosto spørsmålet ditt..:/ Rett før jeg gikk i fødsel så ansiktet mitt oppblåst ut (hadde mye vann i kroppen). Men ellers så jeg ut som mitt vanlige jeg.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #7 Skrevet 18. januar 2011 Jeg så ut som en rev bare litt rundere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå