Gå til innhold

Ays73:)


*Anna75* >Frida&Alfred<3

Anbefalte innlegg

Hei, er så spent på hvordan det går med deg når jeg ikke sett deg her inne på så lenge... Hvordan har det gått etter blødningen? Og med kvalmen mm. Og ellers? Skriv gjerne. Lurer veldig..

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Anna :)

Er her inne, men orker liksom ikke skrive så mye... Er så kvalm om dagen og er jo kommet i uke 15 men det avtar ikke. Gi meg overskudd og energi tilbake :))

Har akk hatt en liten power nap som vanlig, har jo ikke normal søvn rytme lengere. Sover noen timer om ettermidagen for klarer rett og slett ikke holde meg våken om jeg vil eller ei. Det resulterer jo i at jeg våkner på denne tiden og er våken noen timer... Slitsomt.

Utenom all denne klagingen er alt bra :) Har ikke hatt noen flere blødninger og alt er bra med lille nurket :) Har kjent bevegelser fra nurket og det er herlig :)

Synes synd på mannen min og de eldste døtrene mine som gjør alt for at jeg skal ha det behagelig :) Hadde ikke klart dette uten dems hjelp :)

Nok om meg! Hvordan er det med deg Anna? Var så koselig å se at du etterlyste meg her :) Har tenkt på deg også, har ikke sett deg så aktiv her i det siste selv. Leser igjennom tråder som blir lagt ut, men har ikke orket å kommentere noe særlig i det siste.

Ser du etterlyste gravide fra Lillestrøm, jeg bor jo i Ski men vi skal faktisk flytte til Romerike i løpet av våren :) Vi må holde kontakten :) Håper alt er bra med deg og lille nurket :)

 

Kjempe klem fra meg til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så godt å høre att du er her! :) Og vad bra att du ikke hatt flere blødninger.. det var en skikkelig tuff opplevelse det der.

 

Stakkers deg som fortsatt er så kvalm. I mitt førrige svang. så var jeg veldig kvalm frem til uke 17.. vi får håpe att det ikke varer lengre for deg heller. Det tar virkelig på og jeg husker den dagen det gikk over, som en dag da livet vende tilbake eller da lyset kom tilbake. Det er som å leve i konstant tåke å være kvalm hele tiden. Går liksom ikke å konsentrere seg om noe annet..

 

Det har lettet for meg med kvalmen. Er bare litt kvalm og veldig trøtt om dagen, og har begynt å jobbe igjen. Er veldig godt å komme ut litt å se andre mennesker, men, man må ha krefter til det først, går ikke å presse seg til noe slikt.

 

Ikke tenk på att du klager, det gjør jeg også, og det er bare å klage ivei!! Det er jo det som er så bra - her kan vi klage så mye vi vill, få forståelse, og lette klagebyrden litt for familien som er hjemme;).

 

Når det gjelder familien som støtter oss og hjelper til med alt som vi er så vant til å gjøre - de vet jo att det bare er for en periode, og jeg tror sikkert att det er en prøvning for dem, men det er det jo for oss også. Og tenk hvilken jobb du/vi gjør da.. :)

 

Tenk att dere skal til Romerike! :) Bli med på en gravidtreff etterhvert da kanskje? Jeg skal sikkert det, men det blir nok litt senere i vår, med større mage og enda flere plager, he, he.. Klem så lenge!

Og masse godbedringstanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg blir gjerne med på ett treff på Romerike på vårparten :) Hadde vært koselig det :)

Nå begynner jo magen å vokse noe veldig også, men de sier jo man får fortere mage ved flere graviditeter, så kanskje ikke så rart, siden dette er 4. ;)

Har faktisk funnet ut at Lipton te demper kvalmen for en times tid, og det er bare helt herlig :) Håper det snart roer seg med kvalmen nå så jeg får litt mere energi :)

Nå gleder vi oss så veldig til UL som er 10. februar :) Har jo vært på så mange UL så nå synes jeg det er lenge siden jeg sist så lille nurket så det gleder vi oss veldig til :)

Når var det du skulle på UL, og hvilket sykehus skulle du føde på igjen? Jeg har foreløpig termin 19. Juli og har fødeplass på Riksen :)

Ønsker deg en god lørdagskveld Anna :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...