Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Skal ringe sykehuset å spør i morgen altså, men kanskje noen her vet noe om det ) Sønnen min skal operere mandlene nå, å det står jo på lappen at jeg må si i fra hvis han blir syk for da blir det jo ikke noen operasjon. Men hvor syk er for syk? Han har blitt en del snørrete nå, men ingen feber og bra allmentilstand. Er det halsbetennelser og feber de mener med sykdom eller skal de være helt bra med snørr å alt?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Tror forkjølelse, er en "sykdom".. At en ikke får fjerna mandlene, hvis en er forkjølet. Men 100% sikker på det,er jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå