Gå til innhold

Noen som vet ang. operasjon?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ringe sykehuset å spør i morgen altså, men kanskje noen her vet noe om det :o)

 

Sønnen min skal operere mandlene nå, å det står jo på lappen at jeg må si i fra hvis han blir syk for da blir det jo ikke noen operasjon.

Men hvor syk er for syk? Han har blitt en del snørrete nå, men ingen feber og bra allmentilstand.

 

Er det halsbetennelser og feber de mener med sykdom eller skal de være helt bra med snørr å alt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror forkjølelse, er en "sykdom"..

 

At en ikke får fjerna mandlene, hvis en er forkjølet.

 

 

Men 100% sikker på det,er jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...