Gå til innhold

Jeg er så utrolig lei meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mange års ekteskap som ikke har fungert ble jeg separert i høst og det gikk ikke lang tid før jeg falt hodestups for en kollega. Han er gift og selvsagt vet jeg at jeg burde holdt meg langt unna. Men for meg er dette den store kjærligheten det er så utrolig godt å elske noen igjen. Alt stemmer så utrolig godt for oss, men samtidig ser jeg muligheten for å bli helt knust og tanken på hva vi gjør ødelegger meg. Jeg har forlatt han et par ganger, men har blitt grepet av panikk og vi har funnet tilbake til hverandre begge gangene. Er det riktig av meg å trekke meg hvis deres ekteskap likevel er ødelagt? Og hvordan klarer man å snu ryggen til noe som er så sterkt og fantastisk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han utro med deg, er han også utro mot deg!!!

Så enkelt og greit er det, og du kan selv velge om du ønsker deg inn i en slik situasjon.....

Skrevet

Beklager , men jeg syns det dere gjør mot kona hans er helt jævlig!

Det er nok av menn der ute uten kone og barn, men de er kanskje ikke så spennende ?

Og han er foresten en drittsekk som gjør dette mot kona si , og han kan lett gjøre det samme mot deg når den tid kommer ....

Ta til vett og kom deg ut av denne floka .

Skrevet

Vet ikke helt om jeg tror at verden er så sort/hvit, men det er mulig jeg er naiv.

Skrevet

Det føles ikke sånn når man er midt oppi det, men det finnes faktisk flere menn der ute ( - menn som ikke velger å være utro med en kollega!)

For din egen del, hadde det ikke vært bedre å være alene en stund - få "lande" etter ekteskapsbruddet? Det blir ofte veldig intenst når man stuper inn i noe nytt og man føler at man ikke kan klare seg uten denne nye kjærligheten som man endelig har funnet. Det høres i grunnen ganske klassisk ut.

Skrevet

Jo, visst hadde det vært best å etablere meg på nytt i ro og fred, men nå har jeg forelsket meg så dypt at jeg ikke vet hvordan jeg skal klare å snu. Sist jeg forsøkte å gå ble jeg livredd, kastet opp og gråt et par dager før vi var tilbake hos hverandre igjen. Jeg er ikke til å kjenne igjen, er vanligvis en viljesterk, målrettet og selvsikker person, men nå er jeg redd for at dette kan ødelegge veldig mye for meg.

Skrevet

Du kan ikke styre følelsene dine, men det å være så forelsket i en gift mann som faktisk er OPPTATT synes jeg er smålig og utrolig repsektløst mot hans KONE.

Tror heller ikke livet er så svart/hvitt...get over him

Skrevet

Skjønner at det ikke er enkelt, du får igjen kjenne på den fantastiske følelsen som en forelskelse gir, du føler deg attraktiv og flott igjen.

Selvfølgelig fortjener du det og det utrolig vanskelig å gjøre slutt på noe slikt, men så er mannen gift :-( og du ser kanskje at dette er en klassiker, mannen som er utro, ødelagt ekteskap, og kone som ikke forstår han... Det trenger ikke være slik, men vil han gå fra kona og evt. barn noen gang ? Som oftest så skjer det ikke, han lover og du venter....til du blir mer og mer kjent med han, mer og mer bundet og det blir verre og verre å gi slipp....

Håper ikke det er tilfelle her, men beskytt deg selv!

klem

Skrevet

Ja, mange faresignal og det er stor sannsynlighet for at dette ender med et stort mageplask for meg. Han har ikke lovet meg noe som helst, bortsett fra at han er veldig forelsket. Ifølge han har konen vært utro i lang tid og de har valgt å være sammen blant annet pga barna (som nå er tenåringer). Det sier meg egentlig at han må være veldig glad i henne som har funnet seg i det, skal være mange som vet om det også.

Skrevet

Kunne aldri hatt en fortid med en mann som ikke rydder opp i det "dårlige" ekteskapet først.

Gjør de ikke det er det menn fra LAVESTE hylle. Søppel.

Og du og han blir klisjé . Null sympati fra meg. Sorry.

Skrevet

Du Hi. Sikker på han ikke bare sier hun har vært utro for å ha ryggen fri?

Forskjellen på menn og kvinner er nemlig at kvinner blir sammen med de som de er utro med mens menn ofte ikke har interesse av å bli sammen med elskerinna. Jo flere hull i golfbana, jo bedre.

Tror han lyger.

Ligger du med dette mennesket? Har du tenkt over at han kan dra med seg drit fra ene til den andre. DET hadde gjort meg mest forbanna om jeg ble forsmådd. Æsj!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...