Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Hvite klumper i halsen som jeg fjerner og de lukter så vondt. Har hatt det lenge... Noen flere? Hva i alle dager er dette og hva kan hjelpe? Blir gæren av det her, får så dårlig ånde og føler meg ofte litt dårlig form når jeg har det....
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Jeg har det ofte, akkurat som om de sitter fast i mandlene på en måte. Lukter også helt forferdelig! Aner dessverre ikke hva det er, men tror kanskje det kan hjelpe å få fjernet mandlene. Håper ihvertfall det.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 det e halsbetennelse. hjelper med en tur til legen å få antibiotika.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Nei, det er ikke halsbetennelse! De sitter ikke fast bak i halsen, slik som disse hvite prikkene gjør når man har streptokokker. Dette er noen klumper som er løse... slik er det ihvertfall hos meg.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 Finn deg en q,tips, still deg forran speilet..gap opp, å press dei ut. Hadde ofte sånne "hvite stinkbomber" bak i halsen før, men ikke hatt det på mangen år nå (ihvertfall 10 år). Men har hatt halsbetennelse ett par ganger de siste 10 år, men ingen "hvite stinkbomber" bak i halsen då..
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #6 Skrevet 18. januar 2011 Godt å høre at du har blitt kvitt dem. Jeg bruker forresten baksiden av tannbørsten til å få dem ut:)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #7 Skrevet 18. januar 2011 Legen min kalte dem bakteriepropper. Min ene mandel er mye verre enn den andre etter at jeg hadde en streptokokkinfeksjon på den siden med en stor verkebyll. Det kan hjelpe litt å pusse tungen, men noen er så plaget at det eneste som virkelig hjelper er å fjerne mandlene.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #8 Skrevet 18. januar 2011 Jeg forsto ikke hvor de kom fra, har sånne "mandelpropper" fra tid til annen. Hvis du sjekker ut youtube, er det måter å bli kvitt dem på. Søk på "tonsil stones"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå