Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Tenker å tilføye en time pilates inn i treningsregimet mitt. Er det god trening? Jeg er vant med styrketrening i sal,spinning og steptrening i sal fra før av. Liker trening der jeg kjenner at musklene mine jobber. Så hva er dommen?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Om du trener pilates riktig så tar den godt i musklene ja.Men det er ikke styrketrening,det er tøy,strekk og bøy trening. Fantastisk bra for rygg,nakke og skuldre. Som ett suplement til den andre treningen din så er det bra,men man blir ikke trent av pilates alene.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Trente pilates på elixia i dag, og jeg syns det var gørr-kjedelig! Trener mye i sal og jeg må kjenne at jeg blir ordentlig sliten. Ikke bare at noen muskler blir det.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 hmm.. dette høres egentlig litt kjedelig ut. En stretch out time liksom? Jaja, har vel godt av den slags trening også Jeg er jo først og fremst opptatt av at kroppen min skal få tilbake sine naturlige former, så takk for svar kvins
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå