Gjest Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Er det vanlig å miste matlysten etter fødsel? Går det utover melkeproduksjonen hvis jeg ikke får i meg nok mat og drikke på en dag? Jeg er ikke sulten i det hele tatt om dagen!
Jojo x3 Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Vet ikke om det er vanlig, men jeg har også mistet matlysten etter begge mine. Er jo store forandringer som er skjedd med kroppen+at en kanskje må opp på natten mange ganger osv. Det er likevel viktig å få i seg nok mat og drikke slik at det ikke går utover melkeproduksjonen, var beskjeden jeg fikk fra helsesøster om dette. Prøv å drikk mye vann, å ha en vannflaske stående i kjøleskapet syns jeg er lurt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Tviler på det går utover melkeproduksjonen om du spiser litt mindre en stund. Men prøv å få i deg litt mat og gjerne sunn mat da. Jeg vil heller si at det er viktig at du får i deg en del drikke, ellers kan det gå utover både melkeproduksjonen og formen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå