Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #26 Skrevet 18. januar 2011 164 høy 55 kg (21 uker gravid) Tatovert Piercing i tunge og underleppe (og egentig i navlen) 75E 36 i sko Blågrå øyne som jeg elsker Mørke, mørkebrunt hår til rett nedenfor skuldrene Lys hud med fregnedryss på nesa
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #27 Skrevet 18. januar 2011 163 cm 52 kg Grønne øyne Brunt hår Liten nese Liten munn Uren hud etter jeg sluttet på p-pillen Ikke klassisk vakker, tror heller jeg er litt "pike-søt" da jeg merker at jeg vekker morsfølelse hos mange av mine eldre kollegaer:)
Monajenten Skrevet 18. januar 2011 #28 Skrevet 18. januar 2011 ...ja, og jeg har fem tattoveringer og én piercing.. Bruker 65F og G i bh, men er langt i fra så tynn som det skulle tilsi, har bare smal overkropp.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #29 Skrevet 18. januar 2011 Ovalt ansikt lys hud langt lyst hår brune mandelformede øyne fyldig munn 162cm 55kg ser pen ut når jeg vil, men kan også se ut som bås til tider.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #30 Skrevet 18. januar 2011 hmm, er du meg? Å nei, mine øyne er knall blå, ganske fine faktisk, men ellers er vi like :-)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #31 Skrevet 18. januar 2011 Mørk blondt hår Blå øyne med mørke vipper og smale bryn 51 kilo 166 cm høy Smilehull på begge kinn Skulderlangt hår Egentlig fornøyd med utseende mitt.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #32 Skrevet 19. januar 2011 Jeg er 167 cm over bakken, med 70 kg litt uheldig plassert på kroppen ;-) Jeg har langt naturlig lyseblondt hår blåe øyne, ikke lyseblå og heller ikke mørkeblå men sånn mitt i mellom. Huden min er veldig lys liten nese munn som passer til ansiktet, men som blir blodrød om jeg blir litt tørr på dem hehe. med en (som jeg tror selv) ansiktsform som er oval. Med sminke og fikset hår føler jeg meg ganske søt. Kan ikke kalle meg vakker, for det syns jeg ikke jeg er, men søt ja når jeg vil :-) Nedenfor hodet starter problemene hehe: ikke spesiellt fornøyd med mine fordeler, da tyngdekraften har gjort sitt underveis, men har en bh str på 80 d Har en bred beinbygning, en del lovehandels og litt for mye mage med strekkmerker og løs hud, noe som gjør at jeg føler meg veldig ukonfortabel med meg selv. Min kroppsfigur er etter min mening veldig rar, da jeg selv syns den ser ut som en gitar hehe. dvs tynn over midjen, så kommer magen og sideflesket, før jeg så svinger inn litt, og så ut igjen med lårene (jeg har med andre ord ikke tettsittende kjoler på meg ;-) underkroppen har jeg ikke så mye å klage over egentlig annet enn noen strekkmerker på lårene og litt celulitter på stumpen. Det er meg så godt beskrevet som mulig.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #33 Skrevet 19. januar 2011 165 høy 54 kg Mørkebrunt hår ned til midten av ryggen Blå øyne liten nese lys hud med litt brunfarge i. And a BIG smile!!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #34 Skrevet 19. januar 2011 170 høy Litt for rund i kantene etter to tette sv.skap hvor jeg har vært nesten sengeliggende (på vei ned nå da) Mørkebrune store krøller til ganske langt nedpå ryggen (veldig tykt hår) Grønnbrune øyne Gyllen (olivenfarget) hud (er naturlig mørk) og et stooort smil ) Ja, også må jeg legge til masse strekkmerker, celluitter ++
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #35 Skrevet 19. januar 2011 Veltrent. Timeglass, men litt rundere på midten etter barnefødsel Normalvektig Engasjert symetrisk ansikt med mye mimikk Litt herjet etter mange års sykdom
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #36 Skrevet 19. januar 2011 100 cm høy - Akkurat passe høyde Flatt hode - Til halvliteren med øl Store ører - gode håndtak Rund munn - ! Altså drømmekvinnen for mannen:-D
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #37 Skrevet 19. januar 2011 167 høy, 52 kilo Slank,ja..på grensen til litt for tynn.. Blå øyne laaaangt "gyldent" hår Små pupper Er blid og positiv og opptimistisk Smiler mye, og begynner å få smilerynker,ser jeg...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #38 Skrevet 19. januar 2011 170 cm 53 kg langt blondt hår brune øyne lite ansikt
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #39 Skrevet 19. januar 2011 Jeg er 163 cm Slank og godt trent, timeglassfigur. Er veeeldig smal på midten, samboer kan ta rundt meg med begge hender samlet. Har helt normale bryst, ikke så store. Men de ser utrolig bra ut etter å ha ammet to barn. Jeg har et vakkert ansikt, klare våkne øyne med lange øyevipper og smale bryn. (noen sier jeg ligner på jessica alba) Langt fylfig friskt mørkt (farget) hår til midten av ryggen, og jeg har sidecut. Noe som kler meg godt. Ellers så har jeg alltid ren hun, ingen strekkmerket som synes med midre du gransker huden min i skarp sol. Har noen få på innsiden av lårene og brystene. Ingen cellulitter på den lille sprettrompa mi! Jeg er fornøyd med hvordan jeg ser ut. Kan se helt smashing ut !! ELLER jeg kan se helt jævlig ut en tidlig morgen kler meg alltid pent og i klær som fremhever kroppsformen min.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #40 Skrevet 19. januar 2011 Veldreid og slank figur. Høy og med lange bein. Passe store pupper. God holdning. Langt mellomblondt hår, fyldig munn, litt fregner. Stilig garderobe og god selvtillit. Veldig fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #41 Skrevet 19. januar 2011 155 cm høy 45 kg Store blå øyne rett nese som jeg syns er litt for stor. liten munn brunt, halvlangt hår. Ofte i hestehale. Kler meg bra når jeg gidder. Skulle gjerne hatt kraftigere skuldre for å passe inn i div topper/kjoler... Fornøyd med kroppen etter tre barnefødsler
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #42 Skrevet 19. januar 2011 167 cm 52 kg rektangelform blå/grønne øyne svart langt hår flat bak 70 a fegner smalt lite annsikt ser helt ordinær ut ikke noe spesielt pen.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #43 Skrevet 19. januar 2011 160 høy Mosegrønne øyne mørkebrunt til sort hår ( naturlig. ) karakteristisk nese, ikke for stor ikke for liten men en nese som bare passer til ansiktet mitt ;-) mørke kraftige øyenbryn kraftige mørke øyevipper ovalformede øyne høye kinnben liten munn stort smil legger mest på meg rundt magen utrente lår men smaaaale legger lange ben ifh overkroppen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå