Alvorlig Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Skal på et viktig møte i morgen, mange viktige business-folk til stede. Vanligvis ville jeg tatt på drakt og en tettsittende topp under, men nå som magen både strutter og buler over beltekanten så er det ikke lenger så særlig lekkert... Noen som har gode tips? Er ikke alltid at jeg føler meg velkedd i store, vide skjorter og tunikaer, men er det noen alternativ? Er i uke 12 og ingen vet at jeg er gravid, så føler ikke for å fremheve magen enda heller...
AnonymeAnine Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Svaret mitt kommer etter at møtet ditt er over, men kjører på likevel:) Det går jo fint an å ha en løs topp under en dressjakke, som man har åpen.
mossirose Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Jeg kjøpte et pent, sort mammaskjørt fra Boob som ser veldig businessaktig ut. Og på H&M har de bluser som ser formelle ut og som likevel gir plass til mage. Kanskje ikke det du trenger i uke 12, men om noen uker vil jo magen kreve mer plass ...
Alvorlig Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2011 Takk for råd:-) Skal ta meg en tur på HM i morgen og se etter noen bluser, det er jo greit å ha til bukse/skjørt uansett. For øvrig så endte jeg opp med en åpen dressjakke til bukse og topp på møtet, med et stort sjal som tok oppmerksomheten, så det løste seg. ...Liker ikke kroppen i denne fasen av svangerskapet, man er liksom bare "tjukk", har ikke fått den fine gravidemagen ennå. Heldigvis så blir det bedre med tida!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå