Gå til innhold

hvor lenge etter at slimproppen gikk fødte du????

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er jeg sikker, det var slimproppen som gikk - så nå er jeg nysgjerrig på hvor lenge dere andre gikk før dere var i gang??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg mista min nesten 2 mnd før termin så jeg kan nok ikke regnes med, han kom ikke før 5 dager før termin læll, så regner med det dannet seg en ny innen den tid..!

Skrevet

Jeg la aldri merke til at slimproppen min gikk forrige gang så jeg undrer fortsatt over denne slimproppen.. Det er et mysterie ;)

Kan jeg spørre hvordan slimproppen din så ut ? Jeg har 16 dager igjen til termin og gransker trusa etter slimpropp hver gang jeg er på do , tihi..

Skrevet

min var en stor blank klump med blod i. ( så ut som en glassmanet i miniatyr) veldig seig og kompakt.

har hatt masse seigt slim med blod i i hele kveld, før da denne klumpen kom. så nå tror jeg ikke det er mer igjen der inne av slimproppen....

tror det er mange som tar feil av slimpropp... niesen min påsto at slimproppen hennes var gått ca to mnd før termin, men tett opptil terminen så gikk den virkelige slimproppen... det hun trodde var slimproppen var visst bare masse slim som i utflod... det er jo fort gjort å ta feil om den kommer i biter....

Skrevet

er ganske sikker på at det var slimproppen ja, mista den samme dag som fødselen starta med jenta mi ( igangsatt fødsel), så visste hvordan den så ut.

Skrevet

ei uke før fødsel.. Men så måtte fødselen settes i gang også da.

Skrevet

Sist kom slimproppen ca. 4 timer før fødsel. Hadde sikkert 5cm åpning.... Da hadde jeg VONDE uregelmessige rier og dro til sykehuset like etterpå. Kom inn med 8 cm åpning.. Lykke til :o)

Skrevet

takk takk :-) tar nok litt lenger for meg da, men satser på at det er rett rundt hjørnet alikevel. sist gang så jeg aldri noe til proppen så har ikke noe å sammenligne med heller.....

jeg spør jordmor om hun kan prøve å tøye litt i mårra og satse på at det har effekt. egentlig har jeg ikke hast, men det ble så mye mer nært etter at jeg fikk vite at jeg hadde to cm åpning, var moden og nå denne slimproppen :-) er jo nysgjerrig på den lille i magen og gleder meg til å se henne :-)

Skrevet

2-3 dager tror jeg. Husker ikke helt.

Det er ikke alle som ser noe til denne slimproppen, og om den går tidlig så kan det dannes en ny.

Skrevet

Gikk tre dager før fødselen startet her:-)

Skrevet

Bare kommet ved fødsel nr 1. Kom da på kvelden, og fødselen startet med et knekk morgenen etter.

Skrevet

Hos meg gikk SLP mandags kveld.

Lørdag 5 dager senere gikk vannet 01.45 og ungen var ute kl 05.28 søndags morgen.

Skrevet

Min slimpropp gikk for 8 dager siden. Var veldig usikker på om det virkelig var slimproppen, for den gikk over 2 dager og kom ut som blodblandet slim. På fredag kom jeg i modningsfasen med rier og mensmurringer, dette har vart til i dag. I går ble jeg undersøkt, mormunnstappen var sentrert, 1,5 cm igjen av tappen, 2 cm åpning og hodet til lillegutt godt nedi bekkenet (hun kjente hodet- det er så snålt å tenke på hehe). JM bekreftet da at det ikke var noen rester igjen av slimproppen, så da var det den som kom forrige uke.

Nå håper jeg på fullmånefødsel i natt hehe =)

Skrevet

Ammetåka er i gang, slimproppen gikk en uke tidligere enn det jeg sa ovenfor, altså 15 dager side. Dette går ikke så fort hehe

Skrevet

Slimproppen gikk på morgnen, og riene startet samme kvelden. Så for min del gikk det ca 12 timer :)

Skrevet

Slimproppen gikk på formiddagen 8 dager etter termin. På ettermiddagen hadde vi sex ;) Kl. 20.42 kom første rie. De kom med 3-4 minutters mellomrom med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...