Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 ha det på termos hvis den skal brukes i løpet av natten?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Bakterier vokser fort i melk, så jeg ville ikke tatt sjansen på det nei.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Overhodet ikke. Morsmelk skal ikke varmes opp flere ganger, og er holdbart i bare noen timer i kun romtemperatur. Ved høyere temperaturer vokser bakteriene enda fortere. Og man kan bli meget alvorlig syk av melkebakteriene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå