Februargutten Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Bestilte vegghengt stellebord i dag og bestilte så vi skulle hente på Bekkstua selv. Rett etterpå fikk sambo (som jeg oppga nummeret til) en sms om at de kunne levere til oss i løpet av kvelden. Han snakket med en hyggelig mann som sa han allikevel skulle ut å levere noen varer, så han kunne komme innom på veien. Et par timer etterpå fikk vi stellebordet levert på døra. Jeg skjønner dette var både flaks fordi han skulle ut, men også en fantastisk ekstraservice og vilje fra de som driver nettbutikken. Syntes det fortjente litt skryt her!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Jeg er også veldig fornøyd med dem
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Jeg er helt enig med deg;) Har handlet fra dem noen ganger, og de er UTROLIG gode på service. Ble tipset om denne butikken fra flere venninner som nevnte det samme, og ble nesten helt paff over den gode hjelpen jeg har fått fra dem. Anbefaler lilleprinsen.no til alle jeg også!
Collette Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Enig. Han har vært på døra her også. Og jeg hadde bare bestilt noe sengetøy.
Februargutten Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2011 Det er så bra at noen klarer å levere så bra service! Jeg skal i allefall handle mer der og anbefale videre. Det fortjener de
Lemonia Skrevet 18. januar 2011 #6 Skrevet 18. januar 2011 Jeg har hatt litt varierende erfaring med dem. Spesielt første gang jeg bestilte noe derfra var utrolig frusterende. Siden de har mange bra produkter og til gode priser valgte jeg å gi dem en sjanse til og da var det mye bedre så jeg har bestilt ting derfra et par ganger etter det uten problemer.
Gjest Skrevet 18. januar 2011 #7 Skrevet 18. januar 2011 Har opplevd det samme. Varer levert på døra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå