Elinnord g11+g13+j14 Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Her er en link til en brosjyrer hvor det står det aller meste om "våres" rettigheter:) http://www.regjeringen.no/upload/BLD/Brosjyrer%20SLA/smabarnsforeldresrettigheter.pdf
lille frø, mor til to Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Hurra for at jeg leste hele denne! Leste at jobben ikke kan pålegge meg overtid. Oh yes! Heretter kan jeg bare henvise til denne bestemmelsen. Og jeg som har jobbet utrolig mye overtid og UTEN LØNN! Grrr..... Stakkars lille vesla som har hatt en mamma som har måttet jobbe så mye mot sin vilje. Ikke mere OT fra i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå