Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Jeg kjenner til en mor som ga meg skikkelig dårlig magefølse,vi har møttes ved et par anledniger og det var bare noe som ikke stemte. Hun har tilsammen 3 barn to er alt tatt fra henne,og hun sitter igjen med ei litta jente under 1år. Minstefrøkna er født etter at de to andre er ta fra moren,uten at jeg vet hvorfor det er tatt. Saken er den at den lille janta altid ser sliten ut grå og fæl i fargen, det vrirker ertt og slet som hun ikke har det bra. Moren har fortalt at hun sover dårlig om natten og at det er derfor. Moren fortalte åpent om at det når var ny sak denne gangen gjalt det minste jenta. Hun hadde falt ute på glatt isen å fått barne i klem under seg noe som resulterte i hjernerystelse hos den lille jenta. De hadde blitt lagt inn på sykehus hvor de med engang fattet mistanke om mishandling. Saken er i full gang og i mens har hun full omsorg. Moren vinklet hele saken på hvor ille det var for henne ikke barnet,og saken forandret seg etterhvert som hun fortalte. Jeg vet at hun ikke har noe sunn omgangskrets og ha barn i. Og etter å ha tenkt gjennom det påståtte fallet vrei magen seg. Det er noe som ikke stemmer her!!! Men nå har jeg ring å gjort mitt så blir spennende å se hvor det går henn...
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Takk for at du bryr deg! Mange barn (og voksne) hadde nok blitt hjulpet hvis flere hadde turt å følge magefølelsen sin. Håper at det ordner seg for den lille jenta.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Huff, jeg får vondt i magen bare av å lese innlegget ditt!!!!! Er ingen menneskerett å få barn, og når man allerede har blitt fratatt omsorgen for to, hvorfor gjør man ikke noen inngrep i sitt eget liv da.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Vil også takke deg for at du bryr deg!! Ofte har man ikke annet enn magefølelsen, men er den korrekt har du bidratt til at et lite barn kan få det bra igjen!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 jeg synes også det er bra at du bryr deg. Men jeg synes ikke det er så lurt å legge ut såpass mye detaljer rundt dette.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #7 Skrevet 18. januar 2011 Vi trenger flere som deg i samfunnet vårt.. Takk
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #8 Skrevet 18. januar 2011 Hun blir sikkert fratatt barnet uansett, siden flere er tatt fra henne allerede og det er den saken med hjernerystelsen. Men håper du på at Barnevernet skal gjøre et akuttvedtak på bakgrunn av din melding og hente barnet med en gang?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #10 Skrevet 21. januar 2011 Jeg vet det er mange slike saker rundt om i Norge, men er dette på Vestlandet????
Tante Blås Squaw Skrevet 21. januar 2011 #11 Skrevet 21. januar 2011 Jeg vil bare si tusen takk, HI )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå