Gå til innhold

Er kvalmen på retur hos dere?


Vermilion

Anbefalte innlegg

For min del nådde den en topp i uke 8, etter det var den stort sett borte, men i går kom den snikende tlbake igjen og i dag 10+4 var den ganske ille..krysser fingrene for at den ikke har kommet for å bli lenge..hvordan er det med kvalmen deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det litt bedring ja. Heldigvis;) Er i uke 12 nå. Men må fortsatt passe på å spise lite og jevnlig... men det går jo bra. Lykke til alle dere som strever med kvalme. Forhåpentlig bedrer det seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei bort for min del også, jeg har vært kval hele dagen (og natten), men de siste 4-5 dagene har det blitt merkbart mindre, nå er jeg bare kvalm noen timer på morgenen. Er i uke 10. Håper det varer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dager der det er nesten ingen kvalme for så å kaste opp flere ganger dagen etter :S

Drakk en kopp ingefær te igår,å syntes at det hjalp litt :)

Idag har jeg spist 6 brødskiver med leverpostei og drukket en kopp te(4red fruits) Og enda ikke kvalm:D

Er 10+6 idag :)

Gleder meg sånn til kvalmen forsvinner :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det begynner å gi seg sakte men sikkert hos dere også! Er så ekkelt når det holder på som verst:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sliter ennå med kvalmen jeg... Er 12+0 idag, hadde helgen fri men lå dårlig med mye oppast og kvalme mandag og tirsdag. Er det flere som også har vondt i hodet og er svimmel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg litt misunnelig altså, her en kvalmen så si konstant tilstedeværende. Vekta raser, kvalmen er intens og jeg synes fryktelig synd på meg selv :) Sist begynte kvalmen og lette først da jeg var 16 uker på vei, og det er 5-6 uker til, uutholdelig tanke at det kanskje varer like lenge, eller lenger. Men vondt i hodet har jeg ikke W-B, misunner deg ikke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig bare vært kvalm én uke (forrige uke), og nå føler jeg meg helt fin igjen. Syns nesten det er litt urovekkende, men fint å høre at flere har "mistet kvalmen", da er vel sikkert alt i orden, og jeg burde vel bare være glad for at jeg ikke er kvalm:) Er 11+0 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du er 10+5 så gir den seg nok snart skal du se! Her har kvalmen gått over igjen, hodepine og halsbrann har tatt over, hehe..men synes det er 100 ganger bedre enn den forbaska kvalmen! Straks inn i 2 tri nå! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Her startet kvalmen i uke 7 og har fortsatt siden. Er nå 13+6 og håper hver dag at det skal være over. Kaster ikke opp men er bare fryktelig uvel hele dagen. Må passe på alt jeg spiser og ikke spiser. Ingen ting frister verken av mat eller drikke. Og energien er på bunn. Så håper virkelig det går over snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var superkvalm i perioden 7 - 11 uker og så - som ved et trylleslag - gikk den over da jeg rundt 12 uker. Nå er jeg bare litt uggen før jeg får spist frokost om morgenen, men så lenge jeg får mat til faste tider og sover godt og lenge om natten er jeg ikke kvalm i det hele tatt lenger. Er 13 fullgåtte uker på mandag. Fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ingen retur enda og er 13 uker nå :(. Kvalm konstant og det har bare blitt verre og verre de 2 siste ukene. Har blitt sykmeldt fra jobb og er ganske så lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delvis på retur her (15+6) - Er kvalm når jeg er trøtt/sliten, stresset eller sulten...

Sistenevnte er greit å takle, men når man er i full jobb er det vanskelig å forhindre å være trøtt om morningene og stresset på jobb (selv om en del av arbeidsoppgavene mine er flyttet til andre). -Noe som tilsier at jeg er kvalm fra mandag morgen til fredag kveld (huff)

Er også plaget med hodepine...

 

Krysser fingrene hver kveld for at morgendagen skal bli bedre.

 

Lykke til med kvalme og hodepine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kvalme kom rett før jeg var i uke 5 og retunerte godt ut i uke 15, nå er det heldigvis over og jeg er i uke 17 i dag. Nå er jeg bare trøtt og sover masse, men det kan jeg leve med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm har jeg vært fra uke 7, men regulerte det greit med å spise lite og ofte. I uke 12 fikk jeg litt med overskudd, men da begynte jeg også å kaste opp har nå funnet ut at jeg må holde meg vekk fra sitrus, og begynne å spise oftere igjen. Å være stresset å glemme og spise er visst ikke bra... Så fremover skal jeg skru ned tempoet og holde meg vekk fra ting jeg vet jeg kaster opp av:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min kvalme er ennå voldsomt av og på. Er jeg flink og passer på går det greit. Stresser jeg for mye en dag og sover dårlig - ligger jeg og spyr morgenen etter...

Fryktelig slitsomt og går desverre endel utover jobben. 16+4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

os meg ga det seg i uke 11-12, men kom tilbake i uke 15 å holder fortsatt på (uke 18 nå) men er heldivis ikke kvalm hele tiden, spyr bare en god del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 22 nå og har ikke vært kvalm på tre dager - Hipp hurra, jeg håper det varer resten av tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...