Gå til innhold

Hvordan løse denne?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn fyller 6år og skal ha barnehageguttene fra sin avd til selskap.

Vi har det gansk trangt, men skal nå klare å presse 9 viltre gutter inn i stuen. Men det er den absolutte maxgrensen også:)

 

Så til problemet: gutten min fyller på en lørdag, og det er også da han skal ha selskap. Hva gjør jeg med dem han leker med i helgene? Han har 3 gode venner i gata, og jeg vet dem vil ringe på døren for å leke.

 

Får jo vondt inni meg at dem ikke får komme i selskap, men vi har rett og slett ikke plass.

Skal jeg ha et selskap med bare de tre en annen helg? Må jeg det?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje dere kan leie en gymsal eller noe? Utebursdag?

Skrevet

Du kunne jo bedt disse 3 en annen dag. Ser ikke at det blir så mye styr den dagen det bare blir sønnen din og disse 3 guttene. Eventuelt ta de med ut på pizza/MacDonalds eller lignede. Blir jo ikke store utgiften når det blir så få.

Er jo litt synd hvis disse 3 guttene har mye omgang med gutten din at de skal bli utelukket helt pga dårlig plass.

Skrevet

De tre andre får egen invitasjon på bursdagskveld med god mat og godis :)

 

Skrevet

Å ta en bursdagskveld var jammen en god idè. At jeg ikke tenkte på det selv. Problem løst!

 

Tusen takk for svar!

Skrevet

Er inspirert av Albert Åberg, ser du. He he :D

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...