Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Min sønn fyller 6år og skal ha barnehageguttene fra sin avd til selskap. Vi har det gansk trangt, men skal nå klare å presse 9 viltre gutter inn i stuen. Men det er den absolutte maxgrensen også Så til problemet: gutten min fyller på en lørdag, og det er også da han skal ha selskap. Hva gjør jeg med dem han leker med i helgene? Han har 3 gode venner i gata, og jeg vet dem vil ringe på døren for å leke. Får jo vondt inni meg at dem ikke får komme i selskap, men vi har rett og slett ikke plass. Skal jeg ha et selskap med bare de tre en annen helg? Må jeg det?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Kanskje dere kan leie en gymsal eller noe? Utebursdag?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Du kunne jo bedt disse 3 en annen dag. Ser ikke at det blir så mye styr den dagen det bare blir sønnen din og disse 3 guttene. Eventuelt ta de med ut på pizza/MacDonalds eller lignede. Blir jo ikke store utgiften når det blir så få. Er jo litt synd hvis disse 3 guttene har mye omgang med gutten din at de skal bli utelukket helt pga dårlig plass.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 De tre andre får egen invitasjon på bursdagskveld med god mat og godis
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 Å ta en bursdagskveld var jammen en god idè. At jeg ikke tenkte på det selv. Problem løst! Tusen takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #6 Skrevet 18. januar 2011 Er inspirert av Albert Åberg, ser du. He he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå