Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Fikk høre i dag at min gamle trofaste vannkoker er farlig. Den er slik med sånn metall-snurr oppi hvis dere skjønner hva jeg mener og det skulle visst ikke være bra, men jeg fikk ikke egentlig noe svar på hvorfor. Noen som vet om de virkelig er farlige, og hvorfor? Har jo ikke lyst til å koke giftig vann til ungen min liksom....
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Finnes det noen uten metalsnurredingser oppi da? Det er jo de som varmer/koker opp vannet?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Jeg har uten. Mener også å ha hørt at det ikke er bra. Tror de kan avgi stoffer i vannet etterhvert. Men jeg er ikke sikker altså.. Google det! )
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Jeg prøvde å google det skjønner du, men fant ingenting. Også tenkte jeg når jeg hørte det at "hah, hadde dette vært så nifst så hadde det vel vært slått stort opp på anonymforum og alle mødre med vannkoker med synlig element skal meldes til bv..." hoho ;o) Nei jeg synes dette er ekkelt altså, har lyst på sånn med uten element oppi... HI
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 Eneste jeg fant akkurat nå: http://www.roysum.barnehageside.no/lesmer.asp?InnholdID=84276
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå