Gå til innhold

tips på butikker..


Martine83

Anbefalte innlegg

Noen som har tips på butikker i Oslo som selger gravid klær.. Skal dit om to uker og her i byen finnes det så å si ingenting, hadde vært kjekt me noe okey å ha på seg når man bare bli større!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

syns det er mye dyrt på gravid butikkene, liker HM best på gravidklær. fant en fin bukse en gang på svangerskapet i kirkeveien, men syns mye av de andre tingene var dyre og ikke så lekre. HM er virkelig å anbefale, billig, og fint, og ettersom man vokser så må jo ting ofte byttes ut, så ja HM HM HM HURRA:) redningen for meg nå i klesveien ihvertfall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes som prøverigjen at prisene i spesialbutikker er noe stive. Jeg har veldig lange bein, er 180cm høy så det er ikke bare enkelt. Min svigerinne kommer på besøk fra Enland i februar så jeg har bestilt klær på butikken Next på nettet, mye ok gravidetøy og mulig å få bukser med lange ben. http://www.next.co.uk/shopping/women-maternity-collections#LID=01_02_01_02_04_01_03

 

Kan også bestille på den norske delen av nettshopen deres, må jo da beregne 25% moms på toppen av prisen, men kan finne billige ting uansett. Bare et lite tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med de andre jentene her inne: kjøp bukser på H&M. Selv er jeg 178 høy, og buksene fra hm er ypperlige, finnes i kort og lang versjon mht benlengde på jeans, de har tights og andre typer bukser + skjørt.... HM har også veldig greie amme bh'er og ammetopper. Kappahl har greie amme bh'er med bøyle + noe bukser (men ikke for meg med laaaange ben).

Ellers går jeg for topper, tunikaer ol fra helt vanlige butikker. Var selv på shopping i helgen - er 33 uker på vei med god mage - men det var ikke noe problem å finne noe som passet til overkroppen.

 

Ble forresten frarådet å bruke ammebh med bøyle, men det ser jeg ingen grunn til. Brukte det på dagtid i 6 mnd da jeg ammet sist, og hadde bøttevis med melk. Om natta sov jeg med bh uten bøyle, for komfortens skyld, og det var ingen forskjell på "puppene" mht melkemengden om dag/natt...

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Kule Mage på Glasmagasinet har kjempefine bukser fra 2Wears. De er dyre, men jeg syns de er verdt det! De på H&M var veldig ukledelige på min kropp (dessverre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...