Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Trenger inspirasjon til min 30 års dag
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Hadde barnevakt over natten, noe det går flere år mellom hver gang vi har, også gikk vi ut for å spise en bedre middag sammen med to vennepar.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Stille og rolig. Liker ikke å feire meg selv.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Full fest med tapasbord og vin/øl til 30 gjester :-)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 Siden jeg nå går høygravid har jeg ikke turt å planlegge så mye, men min drømmefeiring er å samle alle venner fra alle gjenger i et stort lokale. Ville bestilt tapas og bedt de som spiller instrumenter ta disse med. Lånt et PA-anlegg og muligens en DJ. Forhåpentligvis ville det utviklet seg til en knall fest hvor alle trivdes og kanskje mange møttes for første gang:) ... men nå må jeg først hilse på babyen min og se hvem det er:)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #6 Skrevet 18. januar 2011 Hadde et familieselskap på selve dagen. Inviterte venninnegjengen med følge over ei helg, med god mat og hygge.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #8 Skrevet 18. januar 2011 Var på sykehus med et av barna, var der i flere uker og etter at jeg hadde fyllt 30 år orket jeg ikke ha noe selskap!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #9 Skrevet 18. januar 2011 Lurer faktisk på hvordan jeg skal feire den selv siden jeg da er ca 6mnd på vei da?? noen forslag? er ikke sammen med barnefaren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå