Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Buesalong? 3+2? Sjeselong? 3+1? Er du fornøyd, hvorfor hvorfor ikke? Hilsen ei som er på sofajakt )
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Har to sjelslonger en 3+1 og en 3+3. Vi er veldig fornøyde med begge. Den største er på kjøkknet hvor det alltid er masse liv og røre og den minste er på tv-stua som ikke blir brukt av så mange. Har også en 2+3 sofa og er egentlig fornøyd med dem også jeg. Tenk over hvordan du har tenkt til å bruke sofaen. En sjelsong sofa tar opp mindre plass i rommet og kan brukes på en annen måte en en buesofa.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Har en 3seter fra Karlstad (Ikea) + en stol og puff. Hadde jeg hatt større plass ville jeg gjerne hatt mer sofa, men fornøyd slik vi har det i grunn.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 Vi har: - en vinkelsofa som er tilpasset romet, ca 7 seter. Brukes mye og hardt. God å sitte i og enkel å vaske da trekket kan tas av og vaskes i maskin. - en gammel skinnsofa, 3 seter. Grei nok som sofa på lekeromet, men bærer preg av dyr og barn i 20 år. - en 3 seter futon. OK å sitte i og god å ligge på. - en gammel bidemeiersofa arvet fra min oldemor. Fin, men passer ikke som hverdagssofa. Jeg er egentlig godt fornøyd med alle sofaene våre. Det viktigste er å finne ut hvordan sofaen skal brukes og så finne en sofa som oppfylle akkurat de kravene.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #7 Skrevet 18. januar 2011 Vi har en buesofa 3+2 i sort skinn...blæh. Men praktisk,da. Ønsker meg en 3 seter, en 2 seter og to 1 setere...
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #8 Skrevet 18. januar 2011 modulsofa fra bolia. Elsker den! Oregon heter den vel. 3 moduler på 1x1 meter hver:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå