Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Er ganske slank, 1.68 høy og 57 kilo. Problemet er at jeg har tynne armer og ben, mens magen er tykk. Etter tre barnefødsler har jeg også mye overflødig hud, men ikke nok til å få dekket operasjon. Noen som har tips til hvordan jeg får en finere mage uten at resten av kroppen blir tynnere?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Du må begynne å bygge opp musklaturen i magen. Det første du må gjøre er å styrke kjernemuskulaturen, og evt de skrå magemusklene siden de holder "inne" magen. Jeg vil anbefale deg å begynne slik: 3 dager i uken i 4 uker: *1/2 minutt med planken x 3 (evt 2 om du ikke klarer mer enn to), ta 1/2 minutts pause mellom hver økt. *Ta 15 skrå sit-ups til hver side. 3 dager i uken de neste 4 ukene: *45 sekunder med planken x 3, 1/2 minutts pause mellom hver økt. * 20 skrå sit-ups til hver side. *10 skrå sit-ups der du tar kne og albue mot hverandre diagonalt annenhver gang. 3 dager i uken de neste 4 ukene etter det: *1 minutt med planken x 3, 1/2 minutts pause mellom hver økt. *30 skrå sit-ups til hver side * 20 skrå sit-ups albue-kne * 20 vanlige sit-ups Etter dette fortsetter du med planken og de skrå sit-upsne slik som beskrevet over, men øker på vanlige sit-ups.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå