Gå til innhold

Så bekymret for 5-åringen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har vært mye dårlig i vinter synes jeg. I slutten av november hadde han en lett runde spysjuke (alle vi fem andre i huset hadde det da), så ikke noe unormalt eller rart i det. Rett etter nyttår kastet han opp lørda (to-tre ganger), fin form til han kastet opp igjen mandag noen ganger. Frisk igjen fra tirsdag. Nå er dette fjorten dager siden, og siden fredag har han vært trøtt og klaget på litt magevonndt. Har hatt mindre energi enn vanlig. Har vært i bhg i går og i dasg, for har liksom ikke vært syk heller. Men i ettermiddag har det vært oppkast igjen.

Må legge til at jeg har vært syk siden fredag, influensalignende og papaen to dager nå. Lillebror har hostet og vært forkjølet med påfølgende løse bleier en stund. Storesøster har hatt vondt i hodet og vært svimmel et par dager. Altså, gennerelt mye sykdom i vinter, men synes det har vært mye med magen til 5-åringen, og litt ellelt at han har vært så slapp fem dager nå.

Huff, bekymret for om det virkelig er noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff, det er ikke stas å være bekymret...

Det du skriver uroer ikke meg, men om du er bekymret ville jeg ha fått en time hos fastlegen...

Skrevet

Hei. Dette høres ut som min sønn. Han var mye dårlig i en periode, diare og oppkast til tider også. D gikk opp ett lys da han ble allergitestet og d ble påvist at han ikke tålte melk. Så gå å få ham allergitestet, så kanskje svaret ligger der.

Skrevet

Takk for svar begge to. Har tenkt tanken på allergier. Tror jeg tar kontakt med lege i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...