tante grusom master of law Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Jeg kjeder meg, er alene hjemme og bare sitter og glor. Jeg har foreløpig bare facebook, aftenposten, aftonbladet, bbc og den beste: runkeeper. Har ikke fått testet ut runkeeper enda, men gleder meg til det blir bedre løpeføre ute, da skal det løpes!
It's all about me Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 I tillegg til spill og masse tull har jeg noen nyttige: - Notatblokk (AK Notepad) - Handleliste (Shoppinglist) - Valuttaregner (Currency converter) - Lommelykt (Flashlight) - Oversetter (iTranslate) - Converter - En bedre vekkeklokke en den som fulgte med mobilen - Virusprogram (Antivirus free) - Skype - NetCounter Har prøvd flere forskjellige av noen av disse tingene, så skrev navnet på den jeg liker best i parantes.
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 - diverse nettradioer og NRK nett tv. - spotify - matprat - førstehjelp - yr.no - period tracker (mensenkalender faktisk!) - convert units Og en hel haug med spill og fjas:-) Og FB da.
Musemor med tre søte små Skrevet 18. januar 2011 #6 Skrevet 18. januar 2011 Er det app til Androde, eller iPhone det er snakk om? Har akkurat fått meg en Androde, og trenger anbefalinger.
Gjøkeredet③ Skrevet 18. januar 2011 #7 Skrevet 18. januar 2011 Jeg fikk mensen i helga for første gang siden 2 kids siden, så jeg måtte rett og slett laste ned Pink Pad som er en menskalender.. Siden jeg aldri kommer til å huske sånne ting fremover. Ellers så er Allrecipes en fin en når du ikke vet hva du skal ha til middag. Sønnen min elsker Talking Tom..
It's all about me Skrevet 18. januar 2011 #8 Skrevet 18. januar 2011 De jeg skrev over her er til Android iallfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå