Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Jeg har en syklus mellom 28 og 31 dager. Testet negativt med en billigstrimmel på dag 28, og har bare en igjen. I morgen er syklusdag 31, og allerede i natt slet jeg med å sove for alt jeg klarte å tenke på var testing. Måtte opp og tisse, så måtte jeg opp og spise, og tisse igjen Har en følelse av at jeg kommer til og slite med søvnen denne natten også, siden jeg skal teste meg igjen i morgen. Så, hvor lenge burde jeg holde meg uten dopause og drikke før test?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Hva tester du da? Om du er gravid, så er du fortsatt gravid etter er par tissepauser.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 Jo, men jeg har lest at man kan vanne ut ved å drikke sånn at man får lavere hcg nivå i urinen. Men jeg husker ikke hvor mange timer jeg måtte holde meg uten tissing og drikking før jeg tok gravidtesten.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #6 Skrevet 18. januar 2011 Det sies at man skal ta morgenurinene - så prøv å ikke tiss for mye i løpet av natten.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #7 Skrevet 18. januar 2011 Har holdt meg i en halvtime, og blæra er full allerede... Har slitt med mye tissepauser den siste uka. Blir en lang natt dette Blir jo så fort tørst også
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #8 Skrevet 18. januar 2011 Klokka halv tre har jeg holdt meg i 4 timer. Da vil vel urinen være bra nok?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #9 Skrevet 19. januar 2011 Fikk en skyggestrek. Fikk den ikke med på bildet, men jeg såg den. Er ikke helt sikker på om jeg kan garantere at den var svaaaaaaakt rosa eller om det var innbilning, men jeg kunne se en strek der, om jeg virkelig la godviljen til og det var god belysning. Ble jo selvsagt så ivrig i denne studeringen at jeg greide å skrape av det øverste belegget.... *FacePalm*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå