Gifteklar:0)) Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Vi skal ha single bord,ikke langbord,men syns det er vanskelig å plassere folk,finne ut hvem som skal sitte sammen med hvem.Tenkte å bare ha bordkort på det bordet vi,foreldrene våre og forloverne våre skal sitte. Er det teit? Så får resten sette seg der de vil? Uff,blir ikke helt enig med meg selv.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Hadde absolutt hatt bordkort. Da kan dere sette sammen de folkene dere vet kan prate sammen og passer sammen. Jeg hadde syns det var veldig dumt hvis jeg feks var alene og ble sittende på oldingsbordet. Hvorfor vil du ikke ha bordkort?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Jeg skrev faktisk i innlegget at jeg syns det er vanskelig å finne ut hvem man skal plassere sammen. men blir vel å ha bordkort. hi
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 Sett sammen folk som er lik alder - eller som er i slekt. Klart man har bordkort i bryllup. Ellers vil det jo bli som stolleken. Er par må skilles ettersom det bare er en ledig stol på hvert bord.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 Enig at en må ha bordkort. Plutselig er detvet par som ikke får sitte sammen, så må folk begynne å forandre på plasser for å få detvtil å gå opp. Jeg hadde blitt stressa hvis jeg kom i bryllup uten at det var bordkort der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå