Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Gutten vår er aldri våken mer enn 3 timer i strekk, mot kvelden er han ofte så trøtt at han blir overtrøtt etter bare halvannen-2 timer. Han sover som oftest tre ganger iløpet av en dag, i tillegg til 11 timers natt.

Er dette vanlig? Andre som opplever det samme?

Er det trolig at han blir mer trøtt av tannfrembrudd og ny mat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å være våken mer enn 3 timer i strekk i hans alder, er ikke veldig vanlig tror jeg. Min har frem til han er 7.5 mnd bare hatt våkenperioder på 1-2 timer. Og verst på kvelden, da kan han legges en time etter at han har sovet en liten dupp på 40 minutter. La han sove så mye han vil på dagen så lenge det ikke går utover nattesovinga, da trenger han det nok;) 3 dupper i løpet av dagen er veldig vanlig. Nå er min straks 8 mnd og dagsovinga har plutselig endret seg brutalt, men det er en annen story;)

Skrevet

Hei ;-) her sover snuppa normalt to gg per dag: ca kl 0900-1130, og kl 1400-1600. Deretter er hun våken til kl 1830/1900. Hun sover da til ca kl 0530 - 0600. Totalt 11 t per natt og ca 4,5 t på dagtid. Synes det er herlig at hun har så lange deilige lurer jeg ;-)

I dag sov hun første lur kl 0800-1000, og sovnet igjen kl 1300 -1400. Hun holdt seg med et nødskrik våken til kl 1820. Det ble tull i dag, og hun burde hatt en liten mellomlur. Men det er akkurat som om hun ikke vil på ettermiddagen. Så spennende med storebror som kommer hjem fra bhg + middag og lek ;-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...