Vimse + gullene Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Skal en tur til syden med baby på 9 mnd, hvilken vogn er grei å ta med da? Den må være lett å slå sammen og bære, samt ha liggestilling. (har en suuperlett og liten zapp, men vil nesten ha liggestilling også..) Takker på forhånd for tips
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Vi er veldig fornøyd med carena easy trilla vår! http://www.babyshop.no/babyshop/main/babyshop/product/21624/barnevogner-og-tilbehor/paraplytrille/barnevogner-og-tilbehor/paraplytrille/easy-reisetrille-flere-farger- kjempe lett, enkel å slå sammen,tar liten plass, men nesten full liggestilling. Genial syns jeg:)
lille sprelle Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 vi kjøpte en carena easy da vi skulle på tur ved samme alder. Ryggen går ikke helt ned, men langt nok. Jeg tror jeg hadde valgt å kjøpe en med litt større hjul med tanke på strand osv hvis det er det som er behovet. Vogna er forøvrig grei. Bra med stor kurv under. Litt upraktisk at det ikke er "kikkehull" i kalesjen når man skal se om barnet sover osv.
min_lille+en spire Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Jeg slenger meg på denne, har en carena-kopi. Husker ikke hva den heter, men er kliss lik. Det jeg synes er en stor fordel er at i liggestilling er den ikke baktung. Ikke noe problem med at den velter når du henger på stelleveska eller lignenede bak. Dette opplevde eg nemlig med McLaren trilla. Jeg har hatt med min til syden. Funket kjempebra på alt terreng med unntak av strand. Da måtte den bæres.
Suikerklontje Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 Quinny zapp har kommet med en ny modell hvor sittedelen kan snus begge veier og den kan legges helt ned. Dersom du allerede har en zapp kan du kjøpe den nye sittedelen separat. Den passer på det gamle understellet. Selv bruker jeg Bugaboo Bee når jeg reiser. Den har full liggestilling, kan snus begge veier, og er enkel å legge sammen. Med en så liten baby ville jeg prioritert å ha ei trille hvor han/hun kan se den som triller. Det er mange nye inntrykk ute i den store verden. )
Vimse + gullene Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2011 oj takk for godt tipt, suikerklontje! vet du hvor de selger sånt?/pris? ellers registrerer jeg at mange er fornøyde med carena, ser ok ut den da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå