frk.velandre Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 - skal jeg laga overaskelsesfest? - Skal jeg spørre han å la han bestemme? eller late som å så lage overaskelsesfest? - grillfest hjemme med "alle"? -dra på teltur ( som vi skal uansett i sommer) han er sjømann å reiser mye i heele verden... bursdagen er i juli,er jo ferie å greier da. - skal jeg innvitere på en weekwnd med meg å han å noen vennepar? å overaske med å ha innvitert en god venn av han som bor utenlands? hmm er så usikker. å har liksom ingen gode ideer.. noen som har gode tips?
frk.velandre Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #2 Skrevet 18. januar 2011 dyyytt:)) kanskje ha et selskap for familie med kaker å kanskje middag. å en vennefest..
Fire småtroll Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Vi brukte nesten en hel lørdag på 40-års dagen til mannen min og det ble veldig vellykket. Hadde det i hagen hjemme, og inviterte venner og familie MED barn (er noen som reagerer på dette, men for oss er det helt naturlig å ha med barna). For at det også skulle bli en fest for oss og ikke bare en dag med "kjøkkentjeneste" hyret vi inn en hobbykokk som da sørget for all maten. Han serverte et lite grillspyd med sjømat til forrett, helgrillet grisunge og buffet med forskjellig tilbehør til hovedrett og til dessert serverte han jordbær og fløte. Jeg hadde bakt litt på forhånd, noen kamerater av mannen hadde laget sang, holdt et lite show osv. Ungene badet i basseng, hadde vannkrig med vannpistoler, lekte i sandkasse, trampoline osv. I seks-syv tiden ble mange av barna hentet av besteforeldre osv også ble foreldrene igjen på verandaen hos oss for å nyte godt drikke og godt selskap utover kvelden. Alle var veldig fornøyd med opplegget
frk.velandre Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2011 dette hørtes jo kjempebra ut! noe jeg kunne tenkt meg å gjort! hmmm. takk for tipset!))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå