Skalhaentil:) Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 er på jakt etter bokser til å frukt etc i (i matpakken). Finner bare sånne som er hakket for store - og som også er ganske så dyre... Noen tips....? )
Suikerklontje Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 De runde boksene fra Bendit er favoritter til oppdelt frukt her i huset. Tror de koster femten kroner. De ligger ved siden av frukten på matbutikken.
solita 06 Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Rafens har nett med 16 bittesmå bokser til 89,- kr. Passer til en halv kiwi, rosiner, 1 egg i skiver, en liten håndfull havrefras m.m. De har og noen nett med 8 litt større bokser, ca samme pris. Så de hadde noen lignende på Nille, 8 bokser tror jeg til ca 45,-kr.
meg & to små vampyrer Skrevet 19. januar 2011 #4 Skrevet 19. januar 2011 Skulle akkurat til å foreslå de solita foreslår. De er av merket rice og koster 89 for mange små bokser. Og nille har noen helt like ja.
olla Skrevet 19. januar 2011 #5 Skrevet 19. januar 2011 Jeg har kjøpt på nille, de er eldig greie, passer fint oppi matboksen.
trillemamma Skrevet 19. januar 2011 #6 Skrevet 19. januar 2011 Jeg bruker etasjematboks. Brødmat o.a. legger jeg i en etasje. Frukt og evt. gaffel legger jeg i en annen etasje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå