Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Hva gjorde dere? Etter ønske fra datteren vår har vi invitert ca 20 barn til skibursdag, men vi vet egentlig ikke hvordan vi skal gjøre det. Har fine skiløyper og bakker rett utenfor døra og plass nok til å være inne også, men er veldig usikker på hvilke skiaktiviteter som faller i smak. Alle kan gå på ski så det er ikke noe problem. Det er en 6 årsdag. Alle tips tas imot med takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå