Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Er i et forhold med verdens beste mann:) Har to små barn og skal gifte oss til sommeren. Alt virker tipp topp... Men jeg er så betatt av en kollega. Vi snakker mye sammen, sender meldinger og mailer i skjul. Han har gjort det ganske klart for meg at han tenker mye på meg og at han "setter stor pris på meg". Jeg tenker på ham hele tiden... Men jeg vil ikke. Jeg vil ikke risikere forholdet mitt. Men samtidig klarer jeg ikke å få han ut av hodet mitt. Foreløpig har ikke noe skjedd annet enn meldinger og slik, men jeg kjenner at jeg ville hatt vanskelig for å motstå han. Jeg vet at jeg ikke burde, bare glemme han og la livet gå sin gang. Men jeg tror ikke at jeg klarer det. Noen som har vært eller er i samme situasjon? Hva gjorde dere? Og hva skjedde?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Om du ønsker å beholde familien: Kutt ned på kontakten og glem ham! Det kan ta tid, men eneste som funker. Om du er villig til å miste familien: Go for it!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Ja, har vært i samme situasjon. Hos oss gikk det altfor langt til slutt. Vi var begge gift så for å klare å avslutte måtte han bytte jobb. Vi hadde et forhold i to år. Kutt ut mens du kan, det var bare flaks at ingen oppdaget oss (selv om jeg tror kona hans hadde mistanke)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Du leker med ilden. Slutt før du brenner deg.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 Dette kan skje den beste, heldigvis er du såpass bevisst. Hva med å bytte jobb så du slipper å se han hver dag... unngå hvertfall kontakt utover det mest nødvendige... vet det ikke er lett men... husk hva du har å miste. selv om det stabile ikke alltid er det mest spennende så er det nok det beste i lengden...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 Bytte av jobb er ikke aktuelt for meg - ikke så mange aktuelle arbeidsplasser i nærheten av her vi bor, så fast stilling er vanskelig og uaktuelt å gi opp for min del. Har forsøkt å kutte kontakten nå i helga, men klarer det ikke helt. Og han vet ikke, så han kontakter meg. Vil og vil ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå