Gå til innhold

dundyne x2 for prisen til 1 p princess(ut 22 jan.trorjeg)


prøverigjen:)

Anbefalte innlegg

slo til i dag jeg,

en for når den kommer og en for når den blir litt større:) tjihi kos altså:)

andre som skal ha dundyne med en gang?,

litt redd for allergi og sånn, men verken mannen eller jeg reagerer p dun,,,,

(står på dundynene at de er allergivennelige;)

 

nå mangler vi omtrent bare stelleveske, regntrekk til vogn, babybjørn 0-13kg, +litt småting, vansklig å vite hvilken str.man skal kjøpe på bodyer, str 44 er jo mini mini, 5o tja,,,hm,,må vel passe bedre kanskje...

 

noen som skal kjøpe en sånn flaske, smokk sterilisator? lurer på om det er nødvendig,,,,tenker vel at en kan klare seg uten...!??

 

fantastisk å få handlet inn, ting blir litt mer virkelig da, selv om han sparker masse, andre som får "kick" av å handle til babyen?

 

tjihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg kjøpte også Andungen dundyner på Princess her om dagen. Kjøpte en vogndyne og en sprinkelseng dyne, pluss en pute. De skal vel ikke bruke pute på lenge, men tenkte som deg, like greit å fleske til når det er salg :-)

Tror ikke det er så mye debatt rundt dundyner lenger. Har lest et sted at det viktigste er at trekket rundt er av 100% bomull, og det er det jo på Andungen dynene. De er også godkjent eller anbefalt av Norges Astma og Allergiforbund. Så tipper det blir bra jeg :-)

 

Ang flaskesterilisator så har jeg spurt en venninne med 2 barn om jeg trenger det. Og hun mente at man klarte seg fint uten... ihvertfall om man får til ammingen. Kanskje litt mere nytting om man får flaskebarn.. da kan det kjapt bli en del flasker å koke.

 

Begynner å få skikkelig handle abstinens nå, men skal flytte snart, så kjøper bare småting inntil vi er i hus :-) Gleder meg til å ta fatt på storhandlingen, selv om det blir dyrt tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja blir litt dyrt, men, ikke så dyrt som jeg trodde faktisk! så det stod i noen avisartikler for en stund siden at innkjøp til baby kom på ca 22tusen...da er det kanskje regnet med alt inkl.bleier!???

 

jeg har nå nesten kjøpt alt nytt og har ikke brukt mer enn

999 på babybjørn vippestol med leke(ny på salg),

ny duovogn + bilstol(brio) 7000(er jo kanskje dyrt men, vognen kan man bruke til babyen er 3 år, så da blir det ikke så dyrt, og så kan man jo selge vognen etterpå for litt også,,,, )

litt bodyer, bukser ol 500kr,

noe småtteri på ikea, stelleunderlag ol.300kanskje...

ny avent brystpumpe elektrisk/manuell 999,

500 på to dyner og endel sengetøy på salg,

 

hadde tenkt å kjøpe mesteparten brukt, men er ganske dyrt brukt også syns jeg, ihvertfall når man kan få solgt ting etterppå igjen på finn, så går det jo nesten opp i opp...har ikke hatt tid til å få sittet så mye på finn og hentet ol.(har ikke bil), så derfor mye nytt,,,

 

fått babyseng, madrass, babycall, det hadde jo blitt litt skulle jeg kjøpt det nytt, men alt i alt så ble det ikke så avskrekkende som jeg trodde det kom til å bli!

 

har skikkelig handleabstinens her jeg og, men er jo nå nesten ferdig;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har avent sin elektriske sterilisator, og er fornøyd med den. utstyret som skal steriliseres må vaskes eller skylles med en gang først uansett, men det sparte meg for mye koking.

 

Jeg fullammet og datteren vår brukte ikke smokk, men jeg slet mye med amming i starten og brukte mye pumpeutstyr flere ganger dagen de første 3 mnd, så derfor var sterilisatoren kjekk å ha for meg. Men man klarer seg nok helt fint uten!

 

Jeg også elsker å handle inn til babyen :-) blir mye mer virkelig når man holder på med forberedelsene. Noe mindre å kjøpe nå siden vi har ei jente på 2,5 år, men vi lånte mye den gangen, så har fortsatt en del store ting på listen.

 

Av "store" ting mangler vi nå bare vippestol og stellebag, men har sett meg ut hva og hvor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...