Gå til innhold

slanke venn trengs for tjukka som skal miste 30kg!


ifarta

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Som alle dere andre skal jeg nå blir tynn! Jeg trenger litt hjelp og er leter derfor etter en "slanke-venn" som jeg kan gjøre dette sammen med.

 

Jeg er så dritt lei av og være tjukk og annen grads borger fordi jeg er det. Jeg er lei av trange klær og valker.

 

Jeg er på jakt etter en annen som SKAL bli tynn som trenger meg til råd, og klage, og dele gledene. En jeg kan skrive til.

 

Vi kan gjerne være anonyme eller kanskje møtes til sommern når vi har nådd målet vårt.

 

Jeg veier 100 kg og vil veie 70 innen sommeren!

Jeg er 32 år gammel og 174 høy.

 

Jeg håper noen er intressert!!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Hei hei ifarta! Jeg blir gjerne med deg på dette her. Dine kroppsmål er ganske nøyaktige som mine, jeg er 102 kg og 175 cm.

 

 

Har som mål å bli 80 kg til sommeren :) og så ta 10 til iløpet av høsten og vinteren :) så 70 kg er ca målet mitt også ;)

 

 

jeg har tre barn, på 7, 3.5 og 1.5 år. Er 29 år gammel.

 

Fører treningsdagbok nå, begynte rolig i jaanuar, og øker på nå i februar. Trente en time idag, 30 min styrke og 30 min kondisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også etter en slik venn. Jeg skal ned litt mindre, for jeg har allerede begynt. Begynte i mai i fjor og gikk ned 12 kg til høsten. Gikk opp igjen en hel del til over nyttår og har nå begynt å ta av igjen de kiloene som kom på før jeg kan slanke meg videre.

 

Jeg er 168,5 cm, og veier 91,1 kg.

I utgangspunktet vil jeg ned til 75 kg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Da er vi flere om dette :) blir spennende å følge hverandre da ;)

 

Jeg trente igjen i går (lørdag 5 februar) 1/2 time styrke og 1/2 time kondisjon

 

idag 6 februar gikk jeg en times lang tur i rask gange, ble god og svett og anpusten! så tar det som en god og koselig treningsøkt :)

 

Jeg skal prøve å oppdattere her innimellom, med både treninger jeg har gjort og hvor mye jeg veier.

 

Tenker å veie meg en gang i uken, men må bytte ut batteriene i vekten!! de virker ikke lenger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er kjekkere sammen med andre så vil henge meg på jeg også :)

jeg veier nå 75 kg og er 164 cm høy, og vil ned til 60.

 

jeg veide dette da jeg ble gravid med eldste på 2 år og gikk ned til 60 4 mnd etterpå, men gikk opp igjen mer med minste mann, han er nå 3 mnd og har 15 kg ca to go,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallaisn Mrs. Fix it :) Gratulerer med gutten din! Funker bra dette her med å oppdattere her, har gjort det før, og gikk ned 12 kg på 3 mnd etter andre svangerskapet mitt. (babyen min var 7 mnd da jeg satte igang) Vi var en gjeng som hektet oss på hverandre her inne og alle oss gikk ned masse ;)

 

Eg trente en time i kveld også, akkurat ferdig til frustrerte fruer :)

 

Så nå begynner det å ta seg opp motivasjonsmessig!

 

Her er mine treningsøkter i år:

 

Søndag 16 Januar

 

Torsdag 20 Januar

 

Søndag 30 Januar

 

Onsdag 2 Februar

 

Lørdag 5 Februar

 

Søndag 6 Februar ( 1 times lang rask og svett tur)

 

Tirsdag 8 Februar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trent idag også :) og kopierer listen slik at jeg kan se treningslisten min vokse seg lang og stor ;)

 

Søndag 16 Januar

 

Torsdag 20 Januar

 

Søndag 30 Januar

 

Onsdag 2 Februar

 

Lørdag 5 Februar

 

Søndag 6 Februar ( 1 times lang rask og svett tur)

 

Tirsdag 8 Februar

 

Torsdag 10 februar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått opp 1/2 kg denne uka, får virkelig håpe at det er mensen eller det at jeg noen ganger svømmer litt mer når jeg trener nå. Kjenner at jeg får gode muskler av det.

 

Jeg har trent 4 ganger denne uka, svømt 1500 m hver gang.

Jeg veier meg om tirsdagen. Var 91,6 kg på tirsdag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag 16 Januar

 

Torsdag 20 Januar

 

Søndag 30 Januar

 

Onsdag 2 Februar

 

Lørdag 5 Februar

 

Søndag 6 Februar ( 1 times lang rask og svett tur)

 

Tirsdag 8 Februar

 

Torsdag 10 februar

 

Søndag 13 Februar 1 1/2 time rask tur med vogn

 

Tirsdag 15 Februar

 

 

Føler jeg har skulket en trening, hadde planer om å trene på lørdager også, den treningen sløyfet jeg, men satt derimot og goflet i meg boller og sjokolade... hmm. Men sprekk er sprekk, (for er forskjell på å spise èn sjokolade iløpet av helgen og å trøkke i seg ikke mindre enn 4 japp!!! pluss kake på morsdagen...... huff altså)

 

Men noen sa så vist en gang at om man sprekker, så ta det for det det er, en sprekk, og fortsett med nytt mot dagen etter ;)

 

Men gikk som sagt en lang tur på morsdagen og trente idag!! Så er stolt over det ;)

 

 

 

 

Og du moota, den halve kiloen er jo sikkert mensen, vi satser på det!! jeg har ikke veiet meg denne uken, har ikke klart å somle meg til å skaffe batterier til baderomsvekten (egentlig glad for det etter helgens utskeielser...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble 5 treninger på 1500m sist uke. Altså 7500m =O

 

Denne uka har jeg trent 1500m mandag og tirsdag og svømte 2000m idag siden jeg ikke får trene mer denne uka.

 

Var 90,5kg på vekta igår, så den halvkiloen var nok bare mensen ja =P

Har spist bra utenom litt is på søndag. Har også begynt å ta 60 situp et par kvelder i uka for jeg begynner å få litt ekstra hud på magen og føler vel magen er det eneste jeg ikke får trent skikkelig når jeg svømmer.

 

Vi fortsetter med den gode innsatsen =D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallaien Moota! Hvordan går det med treningen? Jeg har hatt noen gode treningsdager bak meg og er kjempe kry :)

På lørdag trente jeg ekstra lenge for å ta igjen det tapte, søndagen en lang god tur og i dag nå i kveld etter en lang dag på jobb har jeg hatt meg en over gjennomsnittet god trening ;)

Jeg blir litt skuffet når jeg går på vekten nemmelig, for den har ikke rikket mye på seg de siste 4 ukene. Så nå er tanken å øke på med treningen så kanskje kan jeg bli litt lettere og mindre etterhvert også??

 

Bortkastet føler jeg jo ikke at det er da, for helsegevinsten er jo så absolutt til stede, men synes egentlig jeg fortjener å få en slankere kropp også ;) Sommeren nermer seg jo med stormskritt altså! og for å ikke snakke om at eg og mannen skal gifte oss om litt over ett år da:)

 

kopierer listen videre:

 

Søndag 16 Januar

 

Torsdag 20 Januar

 

Søndag 30 Januar

 

Onsdag 2 Februar

 

Lørdag 5 Februar

 

Søndag 6 Februar ( 1 times lang rask og svett tur)

 

Tirsdag 8 Februar

 

Torsdag 10 februar

 

Søndag 13 Februar 1 1/2 time rask tur med vogn

 

Tirsdag 15 Februar

 

Lørdag 19 februar

 

Søndag 20 februar 1 1/2 time rask tur med vogn

 

Mandag 21 februar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ja det går bra med treningen. Jeg har blitt i veldig god form kjenner jeg - i forhold til hva jeg var-.

 

Sist uke trente jeg 3 dager siden jeg var hjemme med barna 2 dager. Men svømte 2000m på ønsdag for å ta igjen for de 2 dagene jeg ikke fikk trene. Det ble 5000m den uka.

På lørdag begynte jeg med nedvask av leiligheten, så det ble jo litt svetting da også =)

Denne uka har jeg svømt mandag og tirsdag. Svømte 2000m igår, men idag hadde jeg bare tid til 1500m for jeg hadde et møte etterpå. Da har jeg 3500m til nå denne uka.

 

Vekta mi står også nesten stille. De siste ukene (etter at jeg begynte opp igjen etter nyttår) har jeg tatt 2 skritt frem og 1 tilbake. Har gått ned 1 - 1 1/2kg en uke og opp 2-400 g neste uke. Det er surt og kjipt og hjelper ikke veldig masse på motivasjonen.

 

Jeg har begynt å ta situp også forresten om jeg ikke har skrevet det. Tar 60 stk. Skal ikke si at jeg husker dem hver dag, men det er ikke langt i fra. Jeg lurer jo litt på hvor masse og ikke minst hva jeg faktisk kan spise når jeg bare såvidt går ned når jeg spiser så kontrollert som jeg gjør nå. Jeg har veldig lite utskjeielser og blir litt oppgitt.

 

Likevel får jeg bare bite tennene sammen og fortsette. Alternativet er at jeg spiser normalt og legger på meg det jeg har gått ned =/

 

Idag var jeg 90,7 kg. Det er opp 200 g siden sist uke og målet om å komme under 90 kg til flytting er dermed blåst til himmels.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

hei moota! Du er vel midt i flyttinga du nå? Jeg derimot, har hatt tidenes slappeste uke :( Vert et par dager på jobb hvor jeg måtte jobbe kveldstid (overtid) i tillegg til at mannen jobbet helg, og jeg ble rett og slett utslitt og hadde null overskudd til trening. Sovnet sammen med ungene ved kveldstid og treningene gikk rett i dass. Trente nå i kveld da, men da var det på tiende dagen siden sist trening!!!!! Hjelp..

 

Målet er jo 100 treninger i år, gjennomsnittlig 2 ganger i uken det da (eller det er jo strengt tatt 104 treninger i løpet av ett år for å være helt nøyaktig)

 

Nå har jeg hatt 12 treningsøkter i år (da har jeg ikke tatt med turene)

og vi er i uke 9- skulle jo dermed hatt unnagjort 18 treninger i år :P så regnestykket forteller meg at eg er 6 treninger på etterskudd :P så det må jo rettes opp- hehe :) litt nerd på statistikk ser du ;)

 

Håper du får en god og aktiv uke!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag 16 Januar

 

Torsdag 20 Januar

 

Søndag 30 Januar

 

Onsdag 2 Februar

 

Lørdag 5 Februar

 

Søndag 6 Februar ( 1 times lang rask og svett tur)

 

Tirsdag 8 Februar

 

Torsdag 10 februar

 

Søndag 13 Februar 1 1/2 time rask tur med vogn

 

Tirsdag 15 Februar

 

Lørdag 19 februar

 

Søndag 20 februar 1 1/2 time rask tur med vogn

 

Mandag 21 februar

 

Torsdag 3 mars

 

Fredag 4 mars

 

 

jepp, har trent (leeenge og vel) idag også, og det må skrives opp på listen! Er i siget igjen nå.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå har vi flyttet og har hatt 1 1/2 hektisk uke. Har trent så masse som jeg har hatt sjans til, men denne uka som har gått ble det bare 2 turer i svømmehallen. Har ikke tatt det igjen med noen annen form for trening siden jeg har båret på møbler, pakket opp av esker, revet tapet, grunnet, malt, tapesert og styrt som bare det =P

 

Imorgen er jeg klar for ny uke, streng diett osv osv hehe =D

 

Vi er kommet veldig langt med hus og flytting, men neste helg blir det et lass til fra hans "lager" og denne uka skal eg fortsette litt med å rive tapet på kveldene og prøve å lage orden i et kott. Så trening på kveldstid her er nok lite aktuelt foreløpig =)

 

Gruer meg til vekta på tirsdag. Hoppet glatt over den tirsdagen som var pga sen middag på mandag og litt tull i helga, men ingen bønn nå. Går det feil vei må jeg bare ta kontroll heller!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har hatt en veldig aktiv uke da moota:) blir spennende å høre hvordan det går med deg videre!

 

jeg hadde en aktiv helg, med fjelltur på lørdag og fjelltur på søndag, men ingen trening i går og ingen trening idag... hadde planer om det siden jeg skal jobbe og styre til langt på kveld i morgen, så tipper jeg ikke orker noe trening da heller..

 

 

men nå prøver jeg ut å endre kostholdet, for er så dritt lei av at vekten ikke rører på seg, så får vi se om det kan gi noen resultater da.. håpe håpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok lurt å gjøre noe med kostholdet også ja.

Min største feil er at jeg spiser for masse middag. Og ev. lunsj om jeg spiser det i helgene med familien.

 

Jeg har svømt 2000m 3 ganger denne uka, og planen er å gå imorgen også.

Var på vekta igår, har ikke rikket meg på 2 uker. Men det er vel bedre enn opp. Har jo tross alt ikke fulgt kuren så bra nå når vi har flyttet.

 

Vi har en ny tråd hver uke inne på skravleBAM der vi er en liten gjeng som er bevisste på kosthold og slikt, og der har jeg lagt inn et delmål om at jeg skal klare å gå ned til 88,1 frem til palmefredag. Tør ikke ta i mer, det er kanskje å ta for masse i det også, med tanke på at jeg minker i omfang, men vekta henger ikke med nå når jeg trener en del.

88,1 var det jeg veide når jeg hoppet av kuren i høst etter å ha gått ned 12 kg på 3 mnder.

Vi må bare stå på, så klarer vi det =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

På tide med en oppdattering, idag, viste vekten 10 kg NED fra startvekten!!!! :) :)

 

litt morsomt også at det er på dagen 3 mnd siden jeg trente første gangen i år, og på en måte startet opp med trening og omlegging av livsstil :)

 

Så, nå veier jeg 93 kg-

 

Jeg trener mer nå enn i begynnelsen (selvfølgelig) da formen er blitt betraktelig mye bedre, og det er helt utrolig fantastisk deilig å kjenne.

 

 

Minstemann har bursdag og blir 2 år om 5 uker, og det skal bli spennende å se hva jeg veier da. Startvekten på svangerskapet hans var 82 kg, jeg er nok ikke der enda til bursdagen hans, men det er fint å tenke på at om ikke alt for lenge har jeg klart å jobbe av meg alle svangerskapskiloene.

 

 

Svangerskapet nr 1 og 2 hadde jeg en startvekt på ca 70 kg, så det hadde vert fint å komme ned igjen til det til syvende å sist. Hadde m.a.o ca 12 kg igjen å ta av da jeg ble gravid med nr 3

 

 

Men, jeg er nå 25 kg mindre enn jeg var da jeg fødte sistemann (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) hjeeelp regn ut den som vil hva jeg veide på slutten..... huff ( skal sies at jeg fikk hypothyreose(lavt stoffskifte) og svangerskapsdiabetes i det siste svangerskapet- mulig det bidro til den utrolige vektoppgangen)

 

har forresten fremdeles hypothyreose og vil sikkert ha det resten av livet.. men men!

 

 

Forresten moota, det er langfredag i morgen, tro om du har nådd målet ditt? Får ta meg en tur inn på bam skravle å se etter deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...