Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Hei Jeg lure på om det blir for dumt å feire dåp og bursdag på samme dag??(søsken til dåpsbarnet)
plass'n Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Nei,et må jo være en fin mulighet til å slå sammen to begivenheter, dåpsbarnet blir helt sikkert ikke fornærmet fordi om oppmerksomheten deles med søsken. Det blir sikkert en fin dag for alle!
Gjest Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 hehe vi spleiser sammen dåpen og bursdagen til både pappan og meg! Vi skal ha den hjemme, så greit å ikke ha mange selskaper i slengen, jeg har bursdag på dåpsdagen og pappan har bursdag 14 dager senere... Har noen et problem med det, så forandrer det alikevel ingenting
pusugle Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 Jeg ville ikke gjort det. Det kommer jo an på søskens alder ol. Men det er sikkert nok å plutselig skulle dele oppmerksomhet med en liten baby, om man ikke får bursdagen sin ødelagt av barnedåp også. Voksnes bursdag synes jeg ikke er noe problem, selv om jeg ikke ville gjort det heller (Man må benytte de anledningene man har til å feire ). Men barn bør få ha bursdagen sin i fred, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå