Gå til innhold

Mulig å være så sjalu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis sjalu er det rette ordet her da.

Typen så jeg hadde skrivd på veggen til søskenbarnet mitt.. At jeg snart tok meg en tur.

Da skrev han at jeg heller ville være med andre gutter enn han..

Søskenbarnet mitt er en gutt, ja. og typen visste at dette var søskenbarnet mitt..

Veit ikke helt hva som foregår i hodet hans.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her hadde ivertfall mine alarmkokker ringt. En mann som er sjalu på damas famillie??? Styr langt unna. Du kan ivertfall bare glemme og ha kontakt med mannlige venner og hvordan takler han mannlige kolleger??

Skrevet

Ja, det gjorde det her også..

Det kan bli eit problem, siden jeg jobber og studerer der det er mest mannfolk. (Jobben)

Vel, Han reagerer hvis jeg stopper på gata og sier hei til ein gutt/mann jeg kjenner.. Får rart utrykk i ansiktet og blir "muggen".

Nyttåraften fikk jeg melding av en venn der det sto god nytt år.. vi satt da i sofaen og han såg tilfeldigvis hvem som sendte.. Ikke at det plager meg at han vet hvem jeg får meldinger ifra. Men, rett etter reiste han seg og gikk på badet.. Synes han var der lenge, gikk derfor inn.. og da satt han å var irritert fordi han syns jeg sette mer fokus på å svare på meldinga enn å sette alt fokus på han.

Altså, Jeg svarte bare på meldinga.. Det må jo være lov..

Skrevet

Løpløpløp!

Dette har jeg vært borti- og det endte IKKE bra...

Skrevet

Vil du fortelle hvordan det endte?

Du må ikke :-)

Skrevet

Det ble bare verre og verre, til slutt ble han forbanna bare jeg snakket med faren min, han ville ikke at jeg skulle gå ut noe sted uten ham, likte ikke at jeg dro på jobb, tålte ikke at jeg brukte mobilen, gikk gjennom alt av post og mail og alt, og ringte meg 100 ganger om dagen for å høre hvor jeg var. Kalte meg hore, påsto jeg var utro bare jeg så på en mann, påsto jeg var utro når jeg så på pene menn på tv- and the list goes on.

Til slutt ble jeg deprimert og isolert, og han lot stadig sin syke sjalusi gå utover meg.

Kom deg vekk, er mitt beste råd, dette lukter svidd. Endel slike menn ender med å bli voldelige også.

Skrevet

Ja, kom deg vekk!!

Eksen min ble sur bare jeg sendte sms i det store og det hele. Spilte ikke noe rolle med hvem, jeg skulle bare ikke gjøre det. Jeg fikk ikke reise på besøk til vennene mine, fordi da måtte jeg gjennom bomringen.

Jeg fikk ikke gjøre noe i helgene, for jeg måtte være med han, må vite!

Vekk vekk vekk!

Skrevet

Ja.. Han blir irritert hvis jeg ikke lar han holde hånda mi heletiden da vi er sammen.. føler meg på en måte fanget når jeg selv ikke får lov til å gå uten at noen klanger hele tiden..

det var søtt i begynnelsen men ikke nå.

Hele gutten har blitt så negativ..

Vi må gå å holde hender hele tiden! Og ikke nok med det, men får jo ikke lov å gå i andre rom i huset her, alene..

Blir litt før mye..

Vil jeg være alene en helg, blir han sur. og trur jeg er opptatt med andre..

Men trur ikke det vil bli så lett å komme seg unna..

Skrevet

Samme hvor vanskelig det er, kom deg vekk, og ikke legg skjul på hvorfor forholdet ikke funker. Du får sikkert høre at du vil være fri fordi du har 100 stykker på si, og at du ikke er til å stole på, men du vet med deg selv hvem du er.

Det er ikke noen framtid med en mann som krever full oppmerksomhet hele tiden ellers blir han sur. Om du blir så vil du oppdage at du dropper å lese meldinger når han er tilstede, du slutter å stoppe å snakke med mannlige venner osv, og da har han deg akkurat der han vil. Det neste han forlanger er kanskje litt verre, men da er du allerede på gli...

Løp, jente, løp!

Skrevet

Du tror det blir vanskelig å komme seg unna NÅ?

Da kan jeg love deg at det blir tusen ganger verre jo lenger tid det går.

Hilsen en som endte opp mørbanka, og forfulgt av en gal eks i flere år etterpå.

Kom deg vekk NÅ!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...