Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 hvor mye klær har dere på de små (min er 3 mndr) når det er sånn ca 0 grader.. jeg synes det er vanskelig å vite hvor mye hun bør ha på seg nedi vogna.. har voksipose (urban)..
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Ull body og ull strømpebukse, så evt kosedress i ull/fleece, lue og strømper. Kjenn i nakken til barnet om det er svett ellert kaldt så regulerer du det deretter Husk å åpne pose å kle litt av når du går inn noe sted
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 men hva har du da på babyen når det er minus 10?? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå